וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחו הקיצוצים בערוץ 10: העובדים והדירקטוריון יכנסו למשא ומתן

18.10.2012 / 19:07

על רקע האיומים לפתוח בעיצומים, נציגי ועד העובדים הופיעו היום בפני דירקטוריון הערוץ וחברי הנהלת הערוץ והעלו בפניהם את הבקשה לבטל את הקיצוצים המתוכננים בשכר העובדים

קיצוצי השכר המתוכננים בערוץ 10 יוקפאו: נציגי ועד העובדים הופיעו היום בפני דירקטוריון ערוץ 10 וחברי הנהלת הערוץ והעלו בפניהם את הבקשה לבטל את הקיצוצים המתוכננים בשכר העובדים. הפגישה נערכה על רקע איומיהם של העובדים לפתוח בעיצומים בתחילת השבוע הקרוב, ובמסגרתם לשבש את שידורי הפרסומות של הערוץ.

נציגי העובדים דרשו מהדירקטוריון, בראשות יו"ר הדירקטוריון אבי בלשניקוב ויו"ר ועדת הכספים מיכל גרייבסקי, להיכנס ולמשא ומתן עמם ולא לקבל החלטה חד צדדית בנושא. "הצגנו את הוויתורים הכספיים שנדרשו להם העובדים בשנים האחרונות ואת המאמצים שנעשו על ידי העובדים להצלת הערוץ", אמרו נציגי העובדים. בשעות האחרונות הודיעו חברי הדירקטוריון לעובדים כי הם מקבלים את הבקשה, וכי קיצוצי השכר יוקפאו למשך שבוע של דיונים.

אתמול, לאחר הודעת ההנהלה כי היא נאלצת לקצץ כבר בחודש הקרוב בין חמישה לעשרים אחוזים משכר העובדים, נערך כינוס עובדים בראשות מנכ"ל הערוץ בפועל יואב הלדמן ומ"מ מנכ"ל חדשות 10 אורי רוזן. השניים אמרו לעובדים כי אין מנוס מביצוע קיצוץ נוסף במשכורות העובדים, אבל הפעם, בניגוד לפעמים קודמות בהם התקבלה הגזירה בהבנה למצבו הכלכלי הקשה של הערוץ, החליטו העובדים שלא לתת לצעדים לעבור. כמה מהם הצביעו על אפיקים אחרים שטרם מוצו, כמו בחינה מעמיקה של האפשרות לקיצוצים ברווחיהן של חברות ההפקה איתן מחויב הערוץ בחוזים.

מערוץ 10 נמסר: ?התמונה והאילוצים הכלכליים של הערוץ ברורים לכולם, וכך גם הרצון והאינטרס המשותף לכולם לאפשר המשך פעילות של הערוץ. בהנחיית הדירקטוריון נבצע תהליך בשיתוף נציגות העובדים במטרה לגבש את צעדי הקיצוץ שיבוצעו תוך כוונה להגביל כמה שניתן את הפגיעה בעובדים?.

יו?ר דירקטוריון הערוץ אבי בלשניקוב , אישר כי ניתנה ארכה של שבוע ימים להגיע להסכמה עם ועד העובדים בסוגיית קיצוצי השכר לעובדי הערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully