וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי כ"ץ מונה לסמנכ"ל התוכן ומנהל התוכניות של רדיו תל אביב

22.10.2012 / 10:16

כ”ץ, אשר ניהל בעבר את מערכת החדשות של וואלה! ומשמש כיום מרצה לתקשורת במרכז הבינתחומי, יחליף את לירן אלטמן כדורי, שיחזור לתפקידו בצוות הנהלת הרדיו

העיתונאי ואיש התקשורת רועי כ"ץ מונה היום (שני) לתפקיד סמנכ"ל התוכן ומנהל התכניות של רדיו ת"א FM 102. כ"ץ ייכנס לתפקידו במהלך חודש נובמבר ויחליף את לירן אלטמן כדורי, שניהל בחודשים האחרונים באופן זמני את התכניות וכעת יחזור לצוות ההנהלה של הרדיו.

רועי כ"ץ ניהל בעבר את מערכת החדשות של וואלה! והקים עבור האתר את מערך הווידאו החדשותי. קודם לכן ערך וניהל את מהדורות החדשות האזוריות בדרום עבור חברת JCS. הוא משמש כיום מרצה לתקשורת ולעיתונות במרכז הבינתחומי הרצליה ובעבר לימד בבית הספר לתקשורת במכללה האקדמית ספיר ובבית הספר למינהל עסקים במרכז ללימודים אקדמיים.

כ"ץ התמחה ופעל בשנים האחרונות בשיווק וקידום ברשתות חברתיות ושימש כמנהל מערך הדיגיטל של כנס הרצליה. הוא ייסד וערך את כנס העיתונות הדיגיטלית הבינלאומי DIGIT, ערך את כנס חיפה לתקשורת ואפיין את התוכן בכנס אילת לעיתונות. בנוסף מנחה כ"ץ את "שבתרבות" בבאר שבע" ו-"מדברים גורדון" בחיפה.

אבי משולם, מנכ"ל רדיו ת"א: "רדיו תל אביב FM 102 ממשיך להתחזק, להוביל ולהשפיע. היכרותו הארוכה של רועי כ"ץ עם התקשורת הישראלית על כל מרכיביה תסייע לנו להמשיך במגמה הזו ב-FM, ברשת, בשטח ואף בתחומים נוספים ומפתיעים. מהיכרותי איתו אני יודע כי הוא אינו נוהג לקחת שבויים...".

רועי כ"ץ: "זוהי תקופה מאתגרת ומורכבת בתקשורת הישראלית, אך אני מאמין כי היא מהווה הזדמנות גדולה עבור הרדיו ועבור כל מי שאוהב אותו ומאמין בחשיבותו. כמאזין הדוק, וכמי שעבד בעבר על שילוב של פלטפורמות תוכן שונות, אין לי ספק כי נוכל להמשיך ולעשות דברים גדולים ב'רדיו תל אביב FM102' על הסקאלה וברשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully