וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חטופים" נגד אריאנה מלמד: "שמנה וממורמרת"

23.10.2012 / 12:18

יוצרי דרמת הדגל של קשת ענו אתמול באופן בוטה למבקרת הטלוויזיה של אתר ynet: בפרק ששודר נראתה דמותה של מילי אביטל מציינת את שמה. גורם באתר: "שבירת כל המוסכמות"

יוצרי "חטופים", דרמת הדגל של זכיינית ערוץ 2 קשת, ענו אתמול מעל מסך הטלוויזיה למבקרת הטלוויזיה של אתר ynet מבית ידיעות אחרונות אריאנה מלמד – ועשו זאת באופן בוטה למדי. מלמד הייתה מהמבקרים החריפים ביותר של העונה הראשונה של הסדרה מבית היוצר של גידי רף, ובפרק ששודר אתמול, מתוך השעונה השנייה, החליטו ככל הנראה היוצרים להגיב למלמד על ביקורותיה המושחזות נגד הסדרה.

בפרק ששודר אתמול נראתה דמותה של מילי אביטל, המגלמת את אחת מנשות החטופים, מעיינת בביקורת טלוויזיה בעיתון ומגיבה ברגשנות לכתוב. אביטל מציינת את שם המבקרת כביכול, אריאנה, ומכנה אותה "שמנה וממורמרת".

אנשי ynet הזדעזעו אתמול לצפות בדברים, שנתפסים על ידם כנקמה אישית של גידי רף במלמד. "מדובר בהפרה ברוטאלית של כללי המשחק", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם באתר. "מבקרי טלוויזיה מבקרים - והמבוקרים קוראים, שותקים, וממשיכים לחגוג בפריים טיים על אף טרוניותיו של המבקר ובזה העניין אמור להסתיים".

"נקמה מן הסוג שגידי רף נקם באריאנה היא חריגה קיצונית מכללי המשחק, ובמקרה הזה הוא ירד נמוך מאוד מתחת לחגורה", הוסיף הגורם. "לקרוא למבקרת בהמה שמנה וממורמרת זה לא ייאמן, ובלתי נסבל".

מלמד כתבה באתר את אחת הביקורות החריפות ביותר על הסדרה. "כשלי התסריט והבימוי הפכו אפילו את השחקנים הטובים שנראו על המסך לבובות בלתי מאופיינות, מדקלמות טקסטים לקוניים ומתעטפות בשתיקות מביכות שמתחזות לפאוזות דרמטיות", כתבה בסיום העונה הראשונה. "הטובים שבשחקנים זקוקים גם הם לתסריט טוב כדי להפגין את יכולותיהם, ולמרבה הצער, לא היה כאן אחד שכזה".

בתוך כך נודע כי רשת SHOWTIME הזמינה עונה שלישית של "הומלנד" המבוססת על חטופים, וגם בה ישמשו אנשי קשת – המנכ"ל אבי ניר, סמנכ"ל התכניות רן תלם והבמאי גידי רף – כמפיקים אחראיים. העונה תכלול 13 פרקים וצילומיה יחלו באביב 2013.

את תגובתה של אריאנה מלמד לא ניתן היה להשיג, תגובות ynet וקשת טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully