וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך הליהוק ל"מחוברים": דפני ליף ואדם שוב קיבלו הצעות להשתתף בתוכנית

28.10.2012 / 12:50

לוואלה! ברנז'ה נודע כי באחרונה פנו מלהקי התכנית לדפני ליף וביקשו לשכנע אותה להשתתף בתכנית – אולם היא סירבה. אדם שוב כבר החל בצילומי אודישנים

נמשכים הליכי הליהוק לעונה הבאה של "מחוברים" שמפיקה קודה תקשורת עבור HOT. התוכנית תיקרא בעונה הבאה "מחוברים פלוס" וישתתפו בה גם נשים וגם גברים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי באחרונה פנו מלהקי התכנית לדפני ליף וביקשו לשכנע אותה להצטרף לקאסט – אולם היא סירבה.

אין זו הפעם הראשונה בה מנסים מלהקי ריאליטי לגייס את מובילת המחאה החברתית לטובת המסך המסחרי: בעבר פנו אליה גם נציגי "קופרמן הפקות" בהצעה להשתתף ב"האח הגדול" וב"האח הגדול VIP", וכן נציגי הזכיינית רשת שפנו אליה מטעם "רוקדים עם כוכבים". אל ליף הגיעו גם הצעות להשתתף בקמפיינים פרסומיים, וגם להן סירבה.

משתתף פוטנציאלי נוסף הוא העיתונאי לשעבר אדם שוב, כיום מנכ"ל סוכנות "ריפרש" לשיווק ופרסום דיגיטלי. לאחר שקיבל את ההצעה מהתכנית החל שוב בהליך צילומי אודישנים, אולם גורם המעורה בפרטים מדגיש כי טרם התקבלה במערכת התכנית תשובה סופית מכיוונו. שם נוסף שעלה באחרונה במערכת התכנית הוא פעילת הימין איילת שקד, לשעבר יו"ר תנועת "ישראל שלי"- גם היא סירבה להצעה.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בשלב צילומי אודישנים מתקדם נמצא גם עיתונאי "מעריב" ליאור דיין. שמות נוספים שהוזכרו בהקשר של אפשרות שישתתפו בתוכנית הם מנחת הטלוויזיה מיכל ינאי, הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ', הראפרית שורטי, מגיש "לילה כלכלי" בערוץ 10 שרון גל, השחקנית ריקי בליך, וחאדר אבו סייף מערוץ הגאווה של מאקו. עוד לקחה חלק באודישנים הזמרת מיכל אמדורסקי, אולם התנגדותו של בעלה אסף אמדורסקי לכך שתצלם את בנותיהם המשותפות ופנייתו לבית הביאה לביטול השתתפותה.

דפני ליף אישרה את הפרטים, את תגובתו של אדם שוב לא ניתן היה להשיג. מ-HOT נמסר בתגובה: "אנו מודעים לעובדה כי העונה הבאה של הלהיט 'מחוברים' מעוררת סקרנות רבה אולם הסדרה נמצאת כרגע בשלבי ליהוק מתקדמים ולכשיסתיימו נשמח לעדכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully