וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ישראל גולדשטיין יחזור לשמש כמנכ"ל מעריב

5.11.2012 / 20:13

לוואלה! ברנז'ה נודע כי מנכ"ל מעריב הקודם ישראל גולדשטיין צפוי לשוב לכסא המנכ"ל במקום טל רז שפרש עם מכירת העיתון. בתוך כך, פיטורי העיתונאים שתוכננו למחר, נדחו

מנכ"ל מעריב הקודם ישראל גולדשטיין צפוי לשוב לכסא המנכ"ל תחת ניהולו של שלמה בן צבי, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לפני שעה קלה כינס בן צבי את בכירי העיתון והודיע להם על המהלך המתוכנן של הרכבת ההנהלה החדשה.

גולדשטיין שימש כמנכ"ל מעריב במהלך שנת 2011 עד שהוחלף על ידי טל רז שמונה לתפקיד מטעם IDB ופרש ממנו עם מכירת העיתון לשלמה בן צבי. לפי גורם המעורה בפרטים, בחודשים האחרונות התנהלו קשרים עסקיים בין גולדשטיין לבין בין צבי - כאלה שלא בהכרח קשורים באופן ישיר בפעילות מעריב. עוד נודע הערב כי איתן פסח ששימש כסמנכ"ל המנויים וההפצה והתפטר בתחילת השנה – ישוב גם הוא לתפקידו הקודם תחת ההנהלה החדשה. השבוע צפויים כל מחזיקי המשרות, בכירי מעריב, לקבל מכתבי פיטורים כאשר חלקם כבר הודיעו כי לא ימשיכו לעבוד בעיתון.

בטרם שימש כמנכ"ל מעריב עבד גולדשטיין במשך 16 שנים בקבוצת הארץ, ובתפקידו האחרון בה שימש כמשנה למנכ"ל הקבוצה. לפני כן כיהן גולדשטיין כמנכ"ל רשת שוקן במשך שש שנים. הוא הבעלים של חברת smartimpact העוסקת בשיווק במדיה. איתן פסח, גם הוא יוצא עיתון הארץ, שימש בעבר כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות של העיתון בתקופה בה שימש גולדשטיין כמשנה למנכ"ל הארץ. לפני כן שימש פסח כסמנכ"ל קשרי הלקוחות של 013 ברק ושל סלקום.

את תגובתו של ישראל גולדשטיין לא ניתן היה להשיג. איתן פסח מסר: "אין תגובה". תגובת מעריב לדברים טרם התקבלה.

במקום קיצוץ רוחבי - קיצוץ דיפרנציאלי

היום נפגשו נציגי ועד העובדים של העיתון עם נציגו של שלמה בן צבי, אודי רגוניס, ודנו עמו בשינויים הצפויים בעיתון בהם איחוד מוספי סוף השבוע של העיתון עם אלה של "מקור ראשון" וסגירת מוספי הספורט והכלכלה במתכונתם הנוכחית תוך יצירת שת"פ תוכן עם "גלובס" ועם ערוץ הספורט – מהלכים שצפויים להביא לפיטוריהם של עובדים רבים. העובדים ביקשו מרגוניס להבהיר כמה עיתונאים יועסקו וכיצד תהיה בנויה מערכת העיתון. "בפגישה, לצערנו, לא זכינו לקבל תשובות מספקות. לדבריו, אנשי בן צבי טרם הספיקו להשלים את התוכניות והרשימות, ולכן החליטו לדחות את מהלך הפיטורים וההעסקה מחדש במערכת העיתונאית ליום רביעי", אומרים בוועד העובדים.

מחר תתקיים פגישה נוספת עמו, זאת על רקע קולות שנשמעים מתוך העיתון וקוראים להשבתתו. פיטורי העיתונאים שתוכננו למחר, נדחו ביום נוסף. גם הקיצוץ במשכורות אוקטובר של עובדי מעריב יתבצע לבסוף, אולם במתכונת מעט שונה מזו עליה הודיעו נאמני העיתון. כעת במקום קיצוץ רוחבי של שישה אחוזים במשכורות כל עובדי מעריב, יתקיים קיצוץ דיפרנציאלי: בעלי משכורות נמוכות מ-6,000 שקלים יספגו קיצוץ של 2%, לבעלי השכר עד 9,000 יהיה קיצוץ של 4%, וליתר 6%. נאמני העיתון התחייבו כי כל הכספים יוחזרו לעובדים במסגרת תביעות החוב האישיות.

עוד בנושא:
דור הולך: ראשי מערכת החדשות של מעריב התפטרו
נטע ליבנה עוזב את מעריב: ימונה לראש מערכת החדשות של ידיעות אחרונות
בן צבי בוחן: ביטול מוספי הספורט והעסקים של מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully