וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי מעריב מועמד לזכייה בפרס דרור לשינוי חברתי

6.11.2012 / 16:03

ועד הפעולה של עובדי מעריב מועמד לקבל את פרס בזכות הקמפיין הציבורי והתקשורתי שהוביל והמהלך במסגרתו רתמו העובדים את העיתון למאבק נגד שרי הממשלה ונגד הבעלים של העיתון

ועד הפעולה של עובדי מעריב מועמד לקבל את פרס דרור לשינוי חברתי, זאת בזכות הקמפיין הציבורי והתקשורתי שהוביל והמהלך יוצא הדופן שבמסגרתו רתמו העובדים את העיתון למאבק נגד שרי הממשלה ונגד הבעלים המוציא אותו לאור. ועד הפעולה של העובדים מועמד לפרס יחד עם 26 ארגונים נוספים שביניהם Israel Loves Iran, אתר העוקץ, המשמר החברתי, שתי"ל, רופאים לזכויות אדם, התנועה לאיכות השלטון ועוד.

פרס דרור, בגובה 25 אלף שקל, יוענק השנה בפעם השלישית לאדם או לארגון על שהובילו מאבק חברתי לשינוי לטובה בישראל. הזוכה יוכרז ביום שישי הקרוב בטקס באולם צוותא בתל אביב. בשנה שעברה זכו בפרס חברי יוזמת "ב' זה אוהל", שהובילו את המחאה החברתית. בראש חבר השופטים עומדת דליה דורנר, שופטת בית המשפט העליון בדימוס ונשיאת מועצת העיתונות. עם חבר השופטים נמנים מנכ"ל משרד האוצר לשעבר ירום אריאב, נשיא אוניברסיטת חיפה לשעבר פרופ' אהרון בן – זאב, והעיתונאית ומנכ"לית אג'נדה ענת סרגוסטי.

מאחורי היוזמה להענקת הפרס עומדים ארגון "אג'נדה", מרכז ישראלי לאסטרטגיה תקשורתית, משפחתו של דרור שטרנשוס ז"ל וקבוצת חברים קרובים. דרור שטרנשוס נפטר מסרטן בנובמבר 2009 בגיל 51. הוא השאיר אישה, מיכל, וארבעה ילדים: דניאל, כרמל, יעל ויובל, הורים ואחות. הוא היה פרסומאי מצליח ויועץ אסטרטגי מחונן אשר פעל בתחומים שונים: פוליטי, עסקי וחברתי, שבו עסק בהתנדבות במשך שנים רבות. בשנים האחרונות שימש יו"ר בהתנדבות של ארגון אג'נדה, מרכז ישראלי לאסטרטגיה תקשורתית.

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully