וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים מבטלים את המנוי בגללי; במעריב משקרים ואומרים שעזבתי מרצוני"

11.11.2012 / 16:36

עיתונאי מעריב הבכיר שפוטר בשבוע שעבר בן כספית: "הדבר האלמנטרי שניתן לצפות מעיתון בישראל, זו האמת. והאמת היא ששלמה בן צבי לא רצה אותי במעריב ולכן פיטר אותי"

עיתונאי מעריב הבכיר בן כספית שפוטר בשבוע שעבר מהעיתון, ממשיך במתקפתו על הבעלים החדש שלמה בן צבי. בסטטוס שפרסם היום בעמוד הפייסבוק שלו כתב כספית: "זה עתה נחתתי מפריז. מתקשרים אליי אנשים ומספרים שהם מבטלים את המנוי למעריב. אני לא מצליח לשמוח למשמע הבשורה הזו. לא יודע למה. אבל הם גם מספרים שכששואלים אותם ב'שימור לקוחות' למה הם מבטלים, והם אומרים שבגלל שבן כספית פוטר, אז עונים להם שזה לא נכון. הוא עזב מרצונו. רציתי שתדעו שהם משקרים שם, במעריב. במצח נחושה".

לדברי כספית הוא גם "בודק אפשרות לתבוע את מנהל 'שימור לקוחות' על הטעיה ומרמה".

"הדבר האלמנטרי שניתן לצפות מעיתון בישראל, זו האמת. והאמת היא ששלמה בן צבי לא רצה אותי במעריב ולכן פיטר אותי. חד וחלק. נכון, הוא בסך הכל עשה לי טובה, ואני די מאושר ונמצא בתהליך מתקדם של סגירת הפלטפורמה הבאה שלי (שתהיה מרתקת ויציבה בהרבה ממעריב), אבל אין מה לעשות ואי אפשר להתחמק: הם פיטרו אותי במעריב אחרי 27 שנה", מוסיף כספית.

כספית מתייחס גם לטענות באשר לניגוד העניינים לכאורה של נאמן העיתון עו"ד שלמה נס, אותן העלה בסוף השבוע. "אם מישהו לא קרא את התחקיר של גידי וייץ בהארץ בסוף השבוע על עו"ד שלמה נס ופירמידת פירוקי הריקבון הון-שלטון-עיתון-קופון שלו, שירוץ לקרוא. תכינו שקיות הקאה".

במעריב סירבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully