וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאורה גולדנברג-שטרן: "עובדי מעריב פוטרו כמו טישו משומש"

12.11.2012 / 13:43

כתבת הרכילות של העיתון מצטרפת לדברי אחרים המבקרים את היחס אליהם מאז כניסת הבעלים החדש: "כשביקשתי זמן להתארגן, נבחו עליי בלשון קלגסית"

עיתונאי מעריב המפוטרים ממשיכים לפרוק זעם ברשתות החברתיות: כתבת הרכילות הוותיקה ליאורה גולדנברג-שטרן שפוטרה בשבוע שעבר לאחר 12 שנות עבודה בעיתון וטור הרכילות שלה במוסף "סופשבוע" בוטל - תקפה הבוקר בחריפות את אנשיו של נאמן העיתון עו"ד שלמה נס וטענה לגסות רוח מצידם במסגרת פיטוריה.

"לפני מספר דקות התקשר אליי אחד המשרתים של עו"ד שלמה נס (נאמני העיתון ד.ו) והורה לי בלשון קלגסית: 'תגיעי בבקשה לבניין מעריב, לקחת את מכתב הפיטורין שלך ותחזירי לאלתר את האוטו', סיפרה גולדנברג-שטרן. "כשביקשתי זמן להתארגן, והסברתי שאני גרה רחוק מבניין מעריב וצריכה למצוא דרך לחזור אחר כך הביתה, והוא נבח עליי שזה לא מעניין אותו וגם לא העסק שלו, ונתן לי להבין שאם לא אחזיר את האוטו בזמן יינקטו כלפיי צעדים משמעתיים. רצתי מייד לסופרפארם על מנת לרכוש חיתולי שקמה למבוגרים כי ברור אני עושה במכנסיים מכזו סמכות". היא הוסיפה כי עובדי מעריב פוטרו "כמו טישו משומש" וציטטה דבריו שכתב בן כספית, גם הוא בעמוד הפייסבוק שלו, לפיהם העיתון "יקבר בקבורת חמור".

גולדנברג-שטרן התייחסה גם לתחקיר שפרסם גידי וייץ במוסף הארץ על עו?ד נס ואמרה ש"הוא רק קצה קצהו של קרחון באשר לאינפורמציה שזורמת אליי לגבי אופיו של האיש וחמור מכך, לגבי ההחלטה שלו להמליץ על שלמה בן צבי כמי שהגיש את ההצעה הטובה ביותר לקניית מעריב".

"איך יכול להיות שבמדינה מתוקנת משפחות שלמות נהרסות בגלל מה שרבים מתארים בפניי כ?קומבינה מסריחה? וכולם שותקים?", כתבה גולדנברג-שטרן והוסיפה: "איפה התנועה לאיכות השלטון? מדוע נדם קולו של אליעד שרגא? מה חושבת סגנית השר ח"כ לאה נס? האם באמת כל מה שמעניין אותה הוא האם מר בן צבי יתרום לקידומה הפוליטי ולמערכת הבחירות שלה? ובכלל, איך שמים בידיו של אדם כזה את גורלם של כל כך הרבה אנשים בלי זכות להגיב או להשפיע. האם מישהו בחן בניקיון כפיים וביושר את ההצעות האחרות? לאן הולך העיתון הזה שהיה סמל לחופש עיתונאי? כמו שהגדיר עמיתי, בן כספית, העיתון באמת ייקבר בקבורת חמור".

מטעם נאמני מעריב נמסר בתגובה: "מוטב כי הכתבת תבצע שיעורי בית לפני שהיא מעלה טענות חסרות כל שחר. אף אחד מטעם הנאמנים לא פנה אליה. הפנייה ככל הנראה נעשתה מטעם ההנהלה החדשה בראשות שלמה בן צבי".

עוד בנושא:
בן כספית: "במעריב משקרים ואומרים שעזבתי מרצוני"
בן כספית: "מעריב ייקבר קבורת חמור"
פרסום ראשון: מוסף ”עסקים” של מעריב ייסגר; פיטורים המוניים בעיתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully