וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשואה שלילית

20.11.2012 / 15:17

מדור הרכילות העסקית של כלכליסט, "דיבידנדים" - יבוטל, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. "דיבדינדים" יהיה מדור הרכילות העסקית השני החודש שיורד מהאוויר בגזרת העיתונים הכלכליים

מדור הרכילות העסקית של כלכליסט, "דיבידנדים" - יבוטל בשלב זה, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בתחילת השבוע הודיע עורך המדור ליאור רוזנטל על התפטרותו מהעיתון, ובמערכת הוחלט שלא למנות לו מחליף. הוא עוזב את העיתון בתום חמש שנים וערך את "דיבידנדים" בשנה האחרונה. גורם בכלכליסט אמר היום כי לא מדובר בביטול סופי של המדור וכי "בימים אלה נערכת חשיבה מחודשת באשר לעתידו של המדור ולאופיו", אולם בשלב זה לא ידוע האם מתי הוא ישוב להתפרסם.

את מדור הרכילות העסקית של כלכליסט הקים לפני חמש שנים רון גרנות, בעידודו של מו"ל העיתון יואל אסתרון. גרנות כתב וערך את המדור עד לתחילת השנה הנוכחית אז עזב לטובת עולם יחסי הציבור ונכנס כשותף במשרד יחסי הציבור של טלי לייבוביץ' ששינה את שמו ל"ליבוביץ'-גרנות תקשורת שיווקית".

רוזנטל יעזוב ככל הנראה את עולם העיתונות והוא צפוי להתמקד בתחום האימון האישי. "אין ספק שחמש השנים שעבדתי בכלכליסט, מראשוני המגויסים ומאלה שעוד הכירו אותו כחלל עצום שאין בו ולו שולחן אחד, בתפקידי עריכה וניהול מלמדים, היו מאתגרים, מספקים ומסקרנים", מסר רוזנטל. "תודה לכל הקולגות מהמערכת ולכל אנשי הקשר שסייעו לי במלאכה".

"דיבדינדים" יהיה מדור הרכילות העסקית השני החודש שיורד מהאוויר בגזרת העיתונים הכלכליים. עם מהלך פיטורי העובדים במעריב עזבה את העיתון גם רונית מטיאס, אשר ערכה וכתבה את מדור הרכילות העסקית "הסיטי" של מוסף עסקים במעריב במשך השנה האחרונה.

בכלכליסט אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully