וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתי זה הכי: אופיר בר-זהר הצטרפה ל-UNIK

26.11.2012 / 13:36

בר-זהר, לשעבר הכתבת הפוליטית של הארץ וכתבת המדיה של דה מרקר, הצטרפה למשרד ייעוץ התקשורת שיציין השנה עשור להיווסדו. במקביל, יתבצע במשרד סבב מינויים

חציית קווים נוספת מהעיתונות לתחום יחסי הציבור: אופיר בר-זהר, לשעבר הכתבת הפוליטית של עיתון הארץ וכתבת המדיה של דה מרקר, הצטרפה למשרד ייעוץ התקשורת UNIK. בר-זהר תטפל בין השאר בתיקים חברתיים ופוליטיים המנוהלים בחברה.

בתוך כך, בשבועות הקרובים יתבצע סבב מינויים בהנהלת החברה הנמצאת בבעלות נסים דואק. במסגרת השינויים, ימונה רן אהרן, ששימש עד כה כסמנכ"ל במשרד, למשנה למנכ"ל UNIK. במסגרת תפקידו ירכז אהרן את הניהול המקצועי והאסטרטגי של מערך הלקוחות וכן ירכז את תחום הטיפול במשברים.

בעקבות המינוי, קודמו שניים מבכירי מנהל התיקים במשרד - אירית נחמני ועידן רינג - לתפקידי סמנכ"ל. רינג ניהל עד כה תיקים שונים של ארגונים חברתיים ופוליטיים, קרנות פילנתרופיות ומאבקים ציבוריים. בעברו היה עיתונאי בעיתון הארץ. נחמני טיפלה עד כה במספר תיקים מרכזיים במשרד ביניהם הנתיב המהיר, תיאטרון גשר, התנועה לחופש המידע, ערבה פאוור ועוד. בעבר עבדה במרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית בתל אביב והייתה חלק מצוות הדוברות של המרכז. השניים ינהלו את צוות יועצי התקשורת בחברה: נחמני תופקד על התיקים המסחריים במשרד ורינג על התחום הציבורי והחברתי.

דואק אמר היום כי "אנו גאים להיות מקום שמעניק משמעות ועניין לעובדיו, וכי מי שהחלו את דרכם בחברה לפני מספר שנים כמנהלי תיקים הופכים כעת למנהלים במשרד. UNIK תחגוג השנה עשור של עיסוק בסוגיות הציבוריות המשמעותיות בחברה הישראלית, לצד יישום יומיומי של תפיסת עולם אתית וערכית המשמשת כמצפן לכל אחד מאנשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully