וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-ynet לקרליבך: יואב פרידמן יהיה העורך האחראי על התרבות במעריב

26.11.2012 / 21:06

פרידמן יהיה אחראי, בין היתר, על מוסף התרבות ז'ורנל אותו עורכת כעת ליאת להב, ויעבוד בכפיפות לסגן עורך העיתון אלעד טנא - אותו החליף ב-ynet כעורך מדור היהדות

עורך מדור היהדות של ynet יואב פרידמן עוזב את האתר ומצטרף למעריב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. פרידמן יעזוב את ynet בתום שש וחצי שנים, והוא צפוי להתמנות לעורך האחראי על תחום התרבות של העיתון. הוא יעבוד בכפיפות לסגן עורך העיתון אלעד טנא - אותו החליף ב-ynet כעורך מדור יהדות לפני שנתיים.

את דרכו בתקשורת התחיל פרידמן ככתב ברשת המקומונים של ידיעות תקשורת, ובהמשך שימש כעורך. הוא הצטרף ל-ynet כעורך בדסק החדשות עד שמונה לתפקיד ראש דסק. עם הקמת מדור היהדות על ידי אלעד טנא, הוא מונה לסגנו. את פרידמן תחליף בתפקיד לירון נגלר-כהן, ששימשה סגנית העורך. בחודש האחרון שימשה נגלר-כהן כעורכת המדור בפועל, מאז יצא פרידמן לחופשת לידה.

במעריב ישמש פרידמן כעורך אחראי על תחום התרבות. הוא יהיה אחראי, בין היתר, על מוסף התרבות ז'ורנל אותו עורכת כעת ליאת להב. עתידה במעריב לא ברור בשלב זה, שכן היא הודיעה על פרישתה אולם נשארה לערוך את המוסף חודש נוסף לבקשת הנהלת העיתון החדשה. ככל הנראה יוצע לה תפקיד בכיר אחר במעריב, והדבר יוכרע במהלך השבוע הקרוב עם הגעתו של פרידמן למערכת. על פי ההערכות, בחודשים הקרובים יושק במעריב מוסף תרבות חדש במקום ז'ורנל אשר לאחרונה עלתה גם האפשרות לסגור אותו לחלוטין. גורם המעורה בפרטים אומר כי ככל הנראה תהיה אינטגרציה בין המוסף החדש לבין מוסף התרבות של מקור ראשון "מוצש", שאותו הקים וערך אלעד טנא וכיום עורך מחליפו אריאל שנבל. יחד עם זאת, "מוצש" ימשיך לצאת במתכונתו הנוכחית ויישאר בעל אופי מגזרי.

במעריב אישרו את הפרטים. יואב פרידמן מסר לוואלה! ברנז'ה: "אני שמח להגיע ולערוך תחום שהוא תחום עניין מרכזי בחיי. אני מקווה ומאמין שניקח את מעריב לדרך חדשה. אני מודה ל-ynet על כל השנים הנהדרות". מ- ynet נמסר: "אנו מאחלים ליואב בהצלחה".

עוד בנושא:
גורמים ב”מקור ראשון”: ”מעריב הוא עסק מפסיד, והוא מאיים כמו צל”
בן צבי בוחן: "דה מרקר" במקום מוסף "עסקים"
פרויקט מיוחד: 40 הפנים של מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully