וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייטם מתגלגל

28.11.2012 / 18:00

עובדי החדשות המקומיות פנו לרה"מ בנימין נתניהו וקראו לו לכנס את ועדת השרים לענייני חקיקה לדיון במשבר. בתוך כך, מגלגל היום האוצר את הסוגיה לפתחו של משרד התקשורת

משרד האוצר טוען כי סוגיית החדשות המקומיות אינה עוד תחת אחריותו, אלא באחריות משרד התקשורת. בשבועות האחרונים הפגינו עובדי החדשות המקומיות נגד משרד האוצר והעומד בראשו חבר הכנסת יובל שטייניץ במחאה על ערעור שהוגש באשר למתווה שיאפשר את המשך פעילות המערך בשנה הקרובה.

באוצר אומרים היום כי סגן שר האוצר, יצחק כהן, השלים את הטיפול בנושא החדשות המקומיות בצד התקציבי של הצעת החוק המתגבשת ואישר מול שר התקשורת את המתווה התקציבי הכלול בהצעת החוק כבר לפני כשבוע. "המשך הטיפול בחוק הינו באחריות משרד התקשורת", נמסר ממשרד האוצר. במשרד התקשורת טרם הגיבו לדברים. אתמול הייתה אמורה להתכנס ועדת שרים בה היה אמור להיות נדון תקציב החדשות המקומיות לשנת 2013, אך מועד קיומה נדחה.

עובדי החדשות המקומיות פנו היום בכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו וקראו לו לכנס את ועדת השרים לענייני חקיקה ולהעביר בכנסת את חוק החדשות המקומיות שיסדיר את תקציב המערך וימנע את פיטורי 180 העובדים - כולם כבר קיבלו זימונים לשימועים לקראת הפיטורים הצפויים בעוד חודש, וביום ראשון תוציא "קודה תקשורת" המפיקה את החדשות את מכתבי הפיטורים לעובדים.

העובדים כתבו כי חוק החדשות המקומיות, שצפוי לעבור בוועדת השרים, נדחה שוב ושוב וכי במידה והוועדה לא תתכנס בימים הקרובים הם יאבדו את מקום עבודתם "אנחנו לא מבקשים צדקה ולא מחפשים הצדקה למה לא להחשיך את המסך היחיד שמאיר ערב ערב, פינות חשוכות בדרום שנדחקו לשולי המציאות הישראלית", כתבו העובדים. "המוצר הייחודי שלנו, החדשות מקומיות, לא נמדד רק באחוזי צפייה אלא בעיקר באחוזי ציפייה גבוהים ממאות אלפי תושבים בדרום, שיודעים שאנחנו עמוד הענן שהולך לפני המחנה שלהם יומם וליל. גם תחת אש".

היום אחר הצהריים קיימו עובדי החדשות המקומיות אסיפת עובדים מיוחדת. הערב תשודר בכל מהדורות החדשות המקומיות מהדורת סינדיקציה שתשודר מתל אביב ותכלול כתבות מכל הארץ ששודרו בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully