וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע התפטרה הכתבת הצבאית של הערוץ הראשון?

29.11.2012 / 14:25

אביטל בן-משה, הודיעה במפתיע על התפטרותה מהתפקיד ופרישתה מרשות השידור - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בן-משה שימשה בתפקיד במשך פחות מחצי שנה, ומינויה עורר ביקורת רבה

הכתבת הצבאית החדשה של הערוץ הראשון, אביטל בן-משה, הודיעה על התפטרותה מהתפקיד ופרישתה מרשות השידור - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בן-משה תעזוב את הרשות בתום תשע שנים.

בן-משה שימשה בתפקיד במשך פחות מחצי שנה והיא שימשה בו במקביל לפרשן הצבאי של הערוץ אמיר בר-שלום. השניים יצרו יחד את הסרט הדוקומנטרי "קל, קשה, אנוש", ששודר בתחילת השנה בערוץ הראשון ועסק בחייל שנפצע במהלך שירותו הצבאי. בחודשים האחרונים עסקה בן-משה בהליך חפיפה לתפקיד לרבות סבבי פגישות עם גורמים צבאיים - ומהלך התפטרותה, כמו מינויה, נחשב ברשות להפתעה.

בטרם מונתה לתפקיד שימשה בן-משה ככתבת צרכנות בערוץ הראשון. קודם לכן הייתה במשך ארבע שנים רכזת המערכת של "מבט שני" ולפני זה שימשה כתחקירנית בתכנית במשך שלוש שנים. עם מינויו של אמיר גילת לתפקיד יו"ר הרשות היא שימשה כעוזרת אישית שלו במשך מספר חודשים. מינויה לתפקיד כתבת הצבאית, אותו ממלאים כתבים בכירים, עורר ביקורת בתוך מחלקת החדשות של הערוץ והיו מי שקשרו את המינוי היוקרתי לתפקידה הקודם כעוזרת האישית של גילת.

"הטענות האלה עשו לה עוול גדול", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם בערוץ הראשון. "בן-משה לקחה את התפקיד ברצינות מוחלטת ובצורה מקצועית - אבל כנראה שבלתי אפשרי לעבוד במערכת הזו". גורם אחר אמר כי "ההתפטרות והעובדה שבתקופה הרגישה הזו אין לערוץ הראשון כתב צבאי, מעלה ספקות בדבר תקינות ניהול מחלקת החדשות".

בן-משה סירבה היום להתייחס לנסיבות התפטרותה. מרשות השידור נמסר בתגובה: "אביטל בן משה הגיעה לחטיבת החדשות מחטיבת התכניות. במסגרת עבודתה בחטיבת החדשות של הערוץ הראשון שובצה לאחרונה בדסק הצבאי ושימשה ככתבת. הגב' בן משה הביעה את רצונה לפרוש , והרשות מכבדת את החלטתה. רשות השידור וחטיבת החדשות של הערוץ הראשון מאחלים לה הצלחה בהמשך דרכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully