וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה

4.12.2012 / 11:34

נמשכת פרישת הבכירים מהארץ: לוואלה! ברנז'ה נודע כי עורך חדשות החוץ הוותיק של העיתון, אדר פרימור, יסיים את תפקידו בסוף השנה. טרם נודע על זהות מחליפו

פרישת בכירי עיתון הארץ נמשכת: לוואלה! ברנז'ה נודע כי עורך חדשות החוץ הוותיק של העיתון, אדר פרימור, יסיים את תפקידו בסוף השנה. טרם נודע על זהות מחליפו.

פרימור יעזוב את מערכת עיתון הארץ אחרי כמעט 20 שנה בהן שימש ככתב ועורך חדשות החוץ וככותב קבוע למדור מאמרי הדעה של העיתון. במהלך שנותיו בעיתון אף כיהן פעמיים כעורך מדור הדעות - פעם אחת לצד תמי ליטאני, ופעם שניה לצד גדעון לוי. כמו כן שימש פרימור במשך שנתיים כעורך המהדורה האנגלית של "הארץ".

פרימור פורש מהארץ על רקע הליך קיצוצים נרחב בעיתון לקראת שנת התקציב של 2013. בעיתון עודדו בחודשים האחרונים עיתונאים בכירים בשורותיו לפרוש תוך קבלת תנאי פרישה מועדפים, ועל הפורשים נמנים עיתונאים ותיקים כמו עקיבא אלדר, יוסי מלמן, אבירמה גולן, ציפי שוחט, ספי הנדלר, סמדר שפי ונטשה מוזגוביה. לצד פרישתם של קרוב למאה עובדים נערכו בעיתון גם מהלכי איחוד וסגירה של מוספים וקיצוצים עמוקים בהוצאות המערכת.

אדר פרימור אישר את הפרטים, ואמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה: "הארץ' משול בעיני ל'סינמה פרדיסו'. במשך כמעט 20 שנה חייתי שם את הסרט הכל כך מיוחד הזה, ואני מודה לכל מי שסייע לי להפוך לאחד משחקניו. מקווה שהסרט הבא יהיה מאתגר ומהנה לא פחות". תגובת הארץ לידיעה טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully