וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורים בכלכליסט: עשרה מעובדי העיתון זומנו לשימועים

9.12.2012 / 16:30

לקראת סוף 2012 ובמסגרת הקיצוץ הרוחבי בקבוצת 'ידיעות' נערכים השבוע הליכי פיטורים של כעשרה עובדים בעיתון, כמחציתם אנשי מערכת, והיתר מנהלה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

פיטורים בכלכליסט: לקראת סוף שנת 2012 ובמסגרת הקיצוץ הרוחבי בקבוצת ידיעות אחרונות נערכים השבוע הליכי פיטוריהם של כעשרה עובדים בכלכליסט. כמחצית מהעובדים הם אנשי מערכת, והיתר אנשי מנהלה.

על העובדים שזומנו להליכי פרישה ופיטורים נמנים עורך החדשות אלון לוין, כתבת המדיה והפרסום שלי פריצקר והמפיקה יעל וובר. בנוסף, הודיע בשבוע שעבר גם רכז הפרויקטים יובל לידור על רצונו לסיים את תפקידו. פיטורים נוספים נערכו בדסק החוץ של העיתון ובמשרדי ההפקה. גורם בעיתון אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי בשלב זה לא ימונו לעוזבים מחליפים.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, גופי המדיה של קבוצת ידיעות אחרונות התבקשו להעביר קיצוץ רוחבי בשורותיהם, הכולל את פיטוריהם של כעשרה עובדים בכל מערכת. במקביל, בקבוצה בוחנים אפשרויות לחיסכון בעלויות גם לטווח הרחוק, בדמות שינויים בשכירות הנדל"ן של מערכות הקבוצה. לצד זאת הודיעה הקבוצה לעובדיה לפני חודשיים על קיצוץ שכר דיפרנציאלי, ועובדים שהשתכרו יותר מעשרת אלפים שקלים חוו קיצוץ של החל מ-3%, ועד 5% לעובדים שהרוויחו יותר מ-15 אלף שקלים.

מ"כלכליסט" לא נמסרה תגובה. יובל לידור ביקש למסור: "ב-20 החודשים האחרונים הייתה לי הזכות לעבוד עם אנשים עתירי זכויות בתקשורת הישראלית כמו יואל אסתרון, גלית חמי ועשרות כתבים ועורכים שמדי יום מובילים את התקשורת הכלכלית. לשמחתי, בשנתיים האחרונות הפך כלכליסט גם לגוף התקשורת המוביל את תעשיית הוועידות והכנסים בישראל".

עוד בנושא:
מסימני הקיצוצים: חדר האוכל של ידיעות אחרונות נסגר
קיצוץ רוחבי ב"ידיעות": המרוויחים מעל 10 אלפים שקל - יוותרו על עד עשירית משכרם
הקיצוצים מגיעים למוזס: קבוצת ידיעות תפטר עשרות עיתונאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully