וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: לראשונה יימכר "סופהשבוע" החדש

13.12.2012 / 10:55

בעיתון מבטיחים כי מדי שבוע יראו אור כתבות, חשיפות ותחקירים מיוחדים. במוסף הראשון מפרסם עיתונאי הפלילים אמיר זוהר, את המסע שערך בעקבות התעלומה הגדולה של עולם הפשע

בעיצומו של אחד המשברים הגדולים שידעה העיתונות, ולאחר שורת הערכות וניחושים באשר לזהות הכותבים והשותפים בו - מחר יושק "סופהשבוע", השבועון בעברית מבית הג'רוזלם פוסט, אשר יוצב בנקודות המכירה, במחיר של עשרה שקלים.

העיתון החדש יהיה מורכב משני חלקים: הקונטרס החיצוני יכלול מגזין פוליטי-מדיני-בטחוני מורחב וגם חדשות, ספורט ואקטואליה. הפנימי, "המוסף", יתבסס על כתבות מגזיניות ומדורים מיוחדים. גלריית המשתתפים כוללת רבים מיוצאי מעריב, ביניהם: בן כספית, אמנון דנקנר, נתן זהבי, יהודה שרוני, מאיר שניצר, ליאורה גולדנברג-שטרן, דרור רפאל, טל אריאל אמיר, רותי סיני, רונן טל, שי להב, דורון ברוש, יעקב זיו, רון עמיקם ובעז כהן. בנוסף יכתבו בעיתון אבי בניהו, ניר קיפניס, מנחם גשייד, רונן שובל, הילה קורח וכותבים צעירים חדשים. זאת לצד מדורים קבועים בנושאי ספרים, קולנוע, מוזיקה, טלוויזיה, אוכל, אופנה, נשים, גברים ובריאות.

בעיתון מבטיחים כי מדי שבוע יראו אור כתבות, חשיפות ותחקירים מיוחדים. במוסף הראשון של העיתון מפרסם עיתונאי הפלילים אמיר זוהר, את המסע שערך בעקבות התעלומה מספר אחת בעולם הפשע הישראלי. עמרי אסנהיים, איש "עובדה", שפרסם לאחרונה ספר על אסון צאלים, יביא את סיפורו של הצוות היורה באירוע הטרגי. כתבת "סופשבוע" לשעבר, טל אריאל אמיר, נפגשה לראיון בלעדי עם יהודה ברקן, שמדבר לראשונה מאז הורשע וריצה עבודות שירות על עבירות מס. במערכת ידעו לספר אתמול על חשיפות וידיעות בלעדיות נוספות שאמורות לתפוס מקום מחר על שער העיתון.

עוד בנושא:
מדוע נפסלה פרסומת ההשקה ל"סופהשבוע" של אלי עזור?
גיוס נוסף של אלי עזור: נתן זהבי עוזב את מעריב ומצטרף לשבועון
מהפכת עזור: סוגר את ה"קוסמופוליטן"; משקיע מיליונים במגזין החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully