וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי החדשות המקומיות הפגינו הבוקר בת”א

13.12.2012 / 12:58

העובדים, שנציגיהם נפגשו אתמול עם יו"ר הכנסת רובי ריבלין, הגיעו להפגנה מול קריית הממשלה לבושים בבגדים שחורים וזכו לגילויי תמיכה מהעוברים והשבים. צפו בתמונות

אחרי שהפגינו אמול מול משכן הכנסת, התכנסו הבוקר (חמישי) עשרות עובדי החדשות המקומיות מול קריית הממשלה בתל אביב למחות על מה שהם מכנים "כוונת הממשלה לחסל את החדשות המקומיות". העובדים, שנציגיהם נפגשו אתמול עם יו"ר הכנסת רובי ריבלין, הגיעו להפגנה לבושים בבגדים שחורים. ריבלין אמר אמש לעובדים כי אין בכוונתו לקים בכנסת חקיקה עד לכניסת הממשלה הבא, למעט ויוחלט על מזכירות הממשלה לכנס את הכנסת.

מחאת עובדי החדשות המקומיות. ניב אהרונסון
"אין צדק חברתי בלי שידור מקומי". המפגינים, הבוקר/ניב אהרונסון

בשלב מסוים חסמו המפגינים את דרך השלום לתנועה, זאת בתיאום מראש עם המשטרה. כעבור מספר דקות הם התפזרו ונעמדו מול בניין הקרייה שם המשיכו לקרוא למעורבות ממשלתית במשבר.

מחאת עובדי החדשות המקומיות. ניב אהרונסון
מקווים לתמיכה בפריפריה. המפגינים/ניב אהרונסון

עובדי החדשות המקומיות קיבלו מכתבי פיטורים שצפויים להיכנס לתוקף בעוד שבועיים וחצי, מעד פקיעת הסדר המימון של המערך. הסדר חדש הכולל קיצוץ בתקציב לשנת 2013 גובש על ידי משרד האוצר והועבר למשרד התקשורת על מנת שזה יגיש הצעת חוק ממשלתית, אולם השבוע החליטו יו"ר הכנסת וראש הממשלה להקפיא כל הליכי חקיקה עד לבחירות.

אם לא תחליט הממשלה להעלות את סוגיית החדשות המקומיות על שולחנה, ייסגר המערך בסוף השנה הנוכחית.

מחאת עובדי החדשות המקומיות. ניב אהרונסון
מוחים נגד "כוונת הממשלה לחסל את המערך. עובדי החדשות המקומיות/ניב אהרונסון

"אין צדק חברתי בלי שידור מקומי", קראו בוקר העובדים במגפונים - וזכו לגילויי תמיכה מהעוברים והשבים. למקום הגיעו קרוב למאה עובדים של החדשות המקומיות - כולל עובדים המועסקים בבאר שבע וקריית שמונה. הם הציבו בכניסה לקריית הממשלה ארון קבורה סמלי ומכשירי טלוויזיה ישנים, והניפו שלטים בגנות הממשלה.

בתוך כך, חברי הכנסת ד?ר נחמן שי ואיתן כבל פנו הבוקר ליו?ר ועדת הכלכלה, כרמל שאמה, בדרישה לכנס בדחיפות את ועדת הכלכלה כדי לדון בסגירת החדשות המקומיות. בפנייתם ציינו כי 180 עובדי החדשות ?נתונים לחסדיו של משרד האוצר. הממשלה מניחה את ידה הכבדה על פיו של ערוץ חדשות חיוני וחשוב ובכך גם זונחת, שוב, את תושבי הפריפרייה".

עוד בנושא:
עובדי החדשות המקומיות הפגינו מול הכנסת: "זה להיות או לחדול"
החדשות המקומיות: פריצה לשידור בבאר שבע; מחר תתקיים הפגנה בירושלים
טאלנטים מתגייסים להצלת החדשות המקומיות: "גם אנחנו התחלנו שם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully