וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הערוץ הראשון מתקשה להכריע: אבי נמני נמצא בניגוד עניינים?

13.12.2012 / 13:48

בהתייחס לתלונה כנגד שחקן העבר המפרשן את ליגת העל ובמקביל משמש כסוכן שחקנים, קבע נציב הפניות כי מתקיים ניגוד עניינים. היום השיבו ברשות כי נמני "חתם על תצהיר בנושא"

"אבי נמני חתם על תצהירים שאינו מצוי בניגוד עניינים ואינו סוכן שחקנים", כך אומרים הבוקר ברשות השידור לוואלה! ברנז'ה בהתייחס לתלונות כנגד שחקן העבר של נבחרת ישראל ומכבי תל אביב המשמש כפרשן קבוע במשחק המרכזי בליגת העל המשודר בערוץ הראשון. ברשות מסרבים לפרט מה עומד מאחורי האמירה הזו, והאם משמעותה היא אימוץ עמדת נציב פניות הציבור של הרשות, דדי מרקוביץ, אשר קבע לאחרונה כי מתקיים ניגוד ענייניים בנושא והעביר פנייה בנושא למנהלי הרשות והערוץ הראשון.

ברשות השידור נאלצו לאחרונה לבצע בדיקה משפטית באשר להמשך העסקתו של נמני לאחר שבתלונה שהגיעו אליהם נטען כי הוא מצוי בניגוד עניינים בין תפקידו כפרשן כדורגל לבין עבודתו כסוכן של שחקי כדורגל דרך חברת "נים גרופ ספורט מנג'מנט" שבבעלותו. בחברה, שהוקמה בשנה שעברה, מעניקים לשחקני כדורגל ייעוץ משפטי ותקשורתי ושירותי יחסי ציבור ופרסום. עיקר לקוחותיו של נמני הם שחקנים בקבוצת העבר שלו מכבי תל אביב: אלירן עטר, דור מיכה, משה לוגסי, איתן טיבי, רפי דאהן, ברק לוי, מואנס דאבור וגל אלברמן - אולם בשרותיה משתמשים גם שחקנים רבים אחרים מהפועל ת"א, מכבי חיפה, מכבי נתניה ועירוני קריית שמונה.

לפי רשות השידור, נמני התחייב כי הוא אינו סוכן שחקנים, אולם כבר בשנה שעברה פורסם בוואלה! ספורט כי הוא פנה אל שחקני כדורגל והציג עצמו כסוכן חדש. "אני פותח סוכנות שחקנים ורוצה שתצטרפו אליי, אתם יודעים מי אני, מה עשיתי בכדורגל ומה ההשפעה שלי", אמר לשחקנים. "אני מאמין שאני יכול לקדם אתכם ורוצה שתצליחו".

נציב פניות הציבור של רשות השידור מצא כי התלונה לפיה נמני לא יכול לשמש כפרשן כדורגל תוך שהוא משמש כסוכן של שחקני כדורגל - מוצדקת. "התלונה נגעה בניגוד העניינים לכאורה בו מצוי הפרשן – מצד אחד הוא בעליה של חברה המייצגת שחקני כדורגל, מצד אחר פרשן אובייקטיבי", כתב בדוח החודשי שהוציא השבוע. "התלונה נמצאה מוצדקת בגיבוי הלשכה המשפטית. הנציב העביר מסקנותיו לגורמים המקצועיים ברשות השידור ובראשם המנכ"ל ומנהל הטלוויזיה".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "מנכ"ל הרשות הנחה את מנהל הטלוויזיה לנהוג על פי חוות הדעת של עו"ד תומר קרני מהלשכה המשפטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully