וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי הצעירה שנמצאה מתה בקנדה זועמים: "כתב 'ידיעות' התחזה לעובד חברת קדישא"

13.12.2012 / 15:59

בעקבות המקרה הם מאיימים כי יגישו נגדו ונגד רשת המקומונים של "ידיעות תקשורת" תביעה משפטית. הכתב, אשר מודה כי הוא מכין כתבה בנושא, מכחיש כי ביצע התחזות

משפחתה של הצעירה הישראלית שנמצאה מתה לפני שבוע באזור טורונטו שבקדה טוענים כי הכתב הוותיק יריב לוין, הכותב עבור מקומון "ידיעות השרון" של רשת ידיעות תקשורת, התחזה לעובד הארגון "חברה קדישא" על מנת לדלות בני המשפחה פרטים אודות נסיבות מותה של הצעירה. בעקבות המקרה הם מאיימים כי יגישו נגדו ונגד רשת המקומונים תביעה. הוא מצידו מכחיש כי ביצע התחזות.

אתמול פורסם כי אזרחית ישראלית כבת שלושים נמצאה לפני מספר ימים באזור טורונטו שבקנדה כשהיא ללא רוח חיים. מדובר בצעירה המוכרת לציבור מפרשת-עבר של אונס קבוצתי שאירע לפני כמה שנים במרכז הארץ אשר סוקרה בהרחבה. בני המשפחה סרבו מאז היוודע דבר מותה לשוחח עם כלי התקשורת. קרוב משפחה של הנערה אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי הרוחות בבית המשפחה סוערות לאחר שהכתב, העובד בעיתון מזה שלושים שנה, התקשר לבית סבה וסבתה המבוגרים והציג עצמו בפניהם כעובד "חברה קדישא".

"אנחנו נמצאים באבל, וההתנהלות שלו רק הוסיפה לכאב של המשפחה שלנו", סיפר קרוב המשפחה. "הוא התקשר לדודה שלי שהיא סבתא של המנוחה, אישה בת שמונים, ואמר לה שהוא מחברת קדישא. היא ניאותה לשוחח איתו, אבל לאחר שהוא התחיל לשאול אותה שאלות לא ראויות על פרטי האירוע כמו איך זה קרה ואם היא הייתה לבד וכל מיני פרטים אינטימיים ואפילו הוציא ממנה את הטלפון של האבא - היא טרקה לו את הטלפון. זו התנהגות מבישה של איש תקשורת, ואנחנו נתבע אותו". הוא הוסיף כי גופת הנערה טרם הגיעה לישראל ובידי המשפחה לא נמצאים תוצאות הנתיחה הפתולוגית או סיבת המוות.

"כשהבנתי שהוא עיתונאי סגרתי לו בפרצוף"

אביה של הנערה אמר היום בשיחה עם וואלה! ברנז'ה: "הוא התקשר להורים שלי, אנשים מבוגרים בני 77 ו-86, ואמר להם שהוא מחברה קדישא והם מחפשים אותי. הם נתנו לו את הטלפון שלי, אבל כשהבנתי שהוא עיתונאי סגרתי לו בפרצוף. הוא אחרי זה הלך לגרושתי (אמה? של הנערה, ד.א.) והתפרץ אליה הביתה בכוח והיא נאצלה לגרש אותו".

יריב לוין אמר בתגובה כי הוא אכן מכין כתבה נרחבת על המקרה וניסה לשוחח עם בני המשפחה, אולם מכחיש כי התחזה לעובד "חברה קדישא" או כי השתמש באמצעי מרמה אחרים במסגרת עבודתו. "ממש לא", ענה בתשובה לשאלה האם טענות המשפחה נכונות. "כן התקשרתי לסבא ולסבתא, הצגתי את עצמי בשמי וביקשתי לדבר עם הבן שלהם. כשהם שאלו מי אני אמרתי להם שאני גר איתם באותה השכונה. לא שאלתי אותם שאלות". לעניין הטענה כי התפרץ בכוח לבית אמא של הנערה, אמר לוין: "לא התפרצתי. הצגתי את עצמי בפני האישה ואמרתי לה שאני מיודד עם בעלה לשעבר, כי לפני שנים סיקרתי אותו במסגרת סיפור שפרסמתי, ושאלתי אותה אם היא צריכה עזרה. כאשר הבנתי שהיא לא במצב לענות על שאלות, - עזבתי את המקום".

לוין ביקש להוסיף כי הוא החליט להיעתר לבקשת המשפחה שלא לפרסם את כתבתו עד למועד הלווייתה של בתם. "אני הכתב היחיד בישראל יש לו את כל הסיפור הזה מבפנים, ואת הסיפור האמיתי על מה שקרה שם אפרסם בשבוע הבא", מסר.

את תגובת "חברה קדישא" ומערכת "זמן השרון" לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully