וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה דורשת: להחזיר לשידור את "שש עם" ואת "פגוש את העיתונות"

19.12.2012 / 14:14

במכתב שהעבירה איילת מצגר למנכ"ל חדשות 2 אבי וייס ולמנכ"לי זכייניות ערוץ 2 היא מתריעה כי החלטת הדירקטוריון התקבלה ללא שהוגשה בקשה, וכי אי החזרת התוכניות תחשב הפרה

הרשות השנייה דורשת מחברת החדשות של ערוץ 2 להחזיר לשידור את "שש עם" ואת "פגוש את העיתונות" ולהוריד מהאוויר את השקופית ובה עדכון על החלטת הדירקטריון לבצע קיצוץ בתקציב החברה ולבטל את התכניות. במכתב שהעבירה היום (רביעי) למנכ"ל החברה אבי וייס ולמנכ"לי זכייניות ערוץ 2 היא התריעה כי החלטת הדירקטוריון התקבלה ללא שהוגשה בקשה לרשות על כך, כנדרש על פי הכללים.

"שידור הכתובית מהווה הפרה של החוק, הכללים והזיכיון של ערוץ 2, האוסרים על שימוש במרקע לצורך קידום ענייניו של בעל זיכיון או של מנהליו", אמרה מצגר, והוסיפה:"אני ערה למצב הקשה בו נמצא שוק הטלוויזיה ולהשפעות של מצב זה עליכם ועל אף זאת התנהלות של כל המערכות העומדות בבסיס ערוץ 2". מצגר ציינה כי ברשות השנייה מתכוונים להקים ועדה מייעצת מיוחדת מטעם המועצה שתבחן את מצב שוק התקשורת והמחויבויות של הזכיינים.

מצגר הדגישה כי עד לקיום דיון בנושא - על הזכיינים לשוב ולשדר לאלתר את לוח השידורים כפי שאושר על ידי ועדת הטלוויזיה ומועצת הרשות, לרבות תכניות החדשות. מהרשות השנייה נמסר כי "אי היענות הזכיינים לדרישות אלו תטופל כהפרה".

טרם התקבלה תגובת חדשות 2 בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully