וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין ערוץ 10 ברדיו נפסל; "הפרה של כללי האתיקה בפרסומות"

19.12.2012 / 16:12

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הרשות השנייה החליטה שלא לאשר לשידור את התשדיר כיוון שתוכנו מהווה הפרת הכלל הקובע כי "לא ישדר בעל זיכיון תשדיר בעל מסר פוליטי שנוי במחלוקת"

תשדיר הפרסומת של ערוץ 10 שאמור היה לעלות היום בתחנות הרדיו האזורי - נפסל לשידור, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הרשות השנייה החליטה שלא לאשר לשידור התשדיר כיוון שתוכנו מהווה הפרה של כללי האתיקה בפרסומות.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בערוץ 10 החליטו להסלים את המאבק לזירוז תהליכי החקיקה לחידוש זיכיון השידורים שלו שיפוג בעוד שבועיים, ולקראת הדיונים בועדת הכלכלה הוחלט להעלות היום קמפיין נרחב בעיתונים ובתחנות הרדיו האזורי. בקמפיין קריאה מפורשת לראש הממשלה לדאוג שהליך החקיקה יתקדם כסדרו, ולמנוע את סגירת הערוץ.

"ערוץ 10 חתם על הסכם שבמסגרתו ישלם את כל חובותיו, שרי הממשלה והדרג המקצועי תומכים בהסכם", נאמר בתשדיר הרדיו. "ראש הממשלה - עכשיו זה בידיים שלך. אפשר למנוע את סגירת ערוץ 10".

הרשות קבעה, כאמור, כי שידור התשדיר מהווה הפרה של כללי האתיקה בפרסומות. כללי הרשות קובעים כי "הרשות לפיו לא ישדר בעל זיכיון תשדיר פרסומת שיש בו העברת מסר בנושא פוליטי, חברתי, ציבורי או כלכלי השנוי במחלוקת בציבור".

ברשות השנייה אישרו את הפרטים. תגובת ערוץ 10 לידיעה טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully