וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי שמעוני מונה לתפקיד עורך "השוק" של כלכליסט

20.12.2012 / 12:10

שמעוני מונה לתפקיד עורך המוסף היומי הן בעיתון המודפס והן באתר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. כיום עורך שמעוני את מדור שוק ההון של ידיעות אחרונות

אלי שמעוני מונה לתפקיד עורך המוסף היומי "השוק" של "כלכליסט", והוא יערוך אותו הן בעיתון המודפס והן באתר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

שמעוני היה עורך מדור שוק ההון של ynet במשך שנתיים, ולאחר מכן (עד ימים אלו) ערך את המדור המקביל בעיתון ידיעות אחרונות. הוא מחליף בתפקיד מחליף את עומרי כהן שיפרוש מהעיתון בסוף החודש, זאת במסגרת צמצומי כח האדם בעיתון. כהן הצטרף לכלכליסט לפני ארבע שנים אחרי ששימש ככתב בדה-מרקר, והוא ערך את "השוק" בשנתיים האחרונות.

לאחרונה מונתה טל רחמים, שערכה את "השורה התחתונה" במוסף "השוק" של העיתון, לתפקיד מנהלת פרוייקטים מיוחדים במקומו של יובל לידור שהודיע על פרישתו. במסגרת הצמצומים בכלכליסט, שהם חלק מגל קיצוצים בכל קבוצת ידיעות אחרונות, עזבו לאחרונה את העיתון כעשרה עובדים בהם עורך החדשות אלון לוין, כתבת המדיה והפרסום שלי פריצקר והמפיקה יעל וובר.

בכלכליסט אישרו את הפרטים. אלי שמעוני מסר: "ביחד עם צוות הכותבים והעורכים המיומן נמשיך להוביל את העיתונות הכלכלית בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully