וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא דינאמי, פשוט

31.12.2012 / 16:40

ב-2006 היה זה האולפן השקוף, ב-2009 כיכב המדגם בעזריאלי. והשנה? בערוץ 10 יצלמו מחר פרומו ליום הבחירות ומתכוונים "לחזור לפרופורציות של ערוץ שרק יצא ממשבר"

ערוץ 10 יצלם מחר (שלישי) תשדיר פרומו ליום שידורים מיוחד ליום הבחירות. בפרומו ישתתפו כל עיתונאי חדשות 10 והוא ישים דגש על מה שגורם בכיר בו מכנה "האיכויות האנושיות של אנשי החדשות".

לצילומים לפרומו, שיעלה במהלך סוף השבוע הקרוב, כבר זומנו תמר איש שלום, רפי רשף, צבי יחזקאלי, אורלי וגיא, רביב דרוקר, ברוך קרא, עמנואל רוזן, אמנון לוי, לונדון, קרשנבאום, נגה ניר נאמן, אושרת קוטלר, גיא זהר, אלון בן דוד, מתן חודורוב, שרון גל, גיא לרר ומגישים נוספים.

מדובר בפרומו הראשון המצולם לחדשות 10 מאז קיבל הערוץ את חותם הכנסת על הארכת זיכיונו בשנתיים. הפעם האחרונה בה צילם סרטון קידום עצמי הייתה לפני כשנתיים, כאשר השיק את מה שכינה "האולפן הדינאמי". גם בבחירות 2009 שודר פרומו ליום הבחירות, אז עוד כיכבו בו יעקב אילון ומיקי חיימוביץ?.

ערבי הבחירות והמדגמים שמפרסמים הערוצים השונים ידועים כרוויי רייטינג, אך לא פחות נחשבים כמבחן כוח ויוקרה בתחרות על לבו של צרכן האקטואליה הישראלי. על ההנחה הזו התבסס ערוץ 10 במהלך שתי מערכות הבחירות האחרונות, בהן השקיע לא מעט בקידום חברת החדשות של הערוץ. בשנת 2006 היה זה האולפן השקוף שכיכב בפרומואים העצמיים שלו, וב-2009 כיכב המדגם בעזריאלי.

השנה לא מתכננים בערוץ מופע פירוטכני דומה, ומעבר למשדר לילי ארוך בליווי פרשנים, פאנליסטים ופוליטיקאים בהובלת תמר איש שלום ובאיוש כתבי החברה בשטח, לא מתוכנן פרויקט הפקתי מיוחד. גורם בכיר בערוץ הבהיר היום לוואלה! ברנז'ה כי הסיבה העומדת מאחורי זה היא הרצון "לחזור לפרופורציות של ערוץ שרק יצא ממשבר ולהיות צנועים".

בערוץ 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully