וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם פפראצי ניסה לצלם את ג'סטין ביבר ונדרס למוות

הצלם ניסה להתקרב למכוניתו של הזמר הצעיר, אשר באותה שעה לא היה במקום, ונפגע מרכב חולף. הוא מת מפצעיו בבית החולים. הנהג הפוגע תוחקר במשטרת לוס אנג'לס, אולם לא נעצר

בכירים במשטרת לוס אנג'לס חוקרים את נסיבות מותו של צלם פפראצי שנפגע ממכונית בעת שניסה לצלם את מכונית הפרארי הלבנה של הזמר הקנדי, ג'סטין ביבר. הצלם, שזהותו לא נחשפה, מת מפצעיו לאחר שפונה לבית החולים. המשטרה מתחקרת כעת את הנהג שפגע בצלם, אך הוא לא נעצר ולא הוגש נגדו כתב אישום.

האירוע התרחש אתמול בשדרת ספולוודה בשעות הערב, אז שוטר משטרת התנועה של לוס אנג'לס ביקש לעכב את מכונית הספורט של ביבר, בעת שנסע בכביש מהיר, לאחר שהנהג לא עצר בתמרור עצור. השוטר הפנה את הרכב אל תוך השדרה, כך דווח במשטרה, שהוסיפה כי ביבר לא היה ברכב בעת האירוע. צלם שהגיע למקום יצא ממכוניתו וחצה את השדרה בכדי לצלם את הכוכב, אך הוא נפגע ממכונית בעת החצייה. המשטרה מוסיפה לחקור את האירוע.

צפו במכונית המפוארת של ביבר

חודשים קשים עוברים על הכוכב בן ה-18, לאחר שרק בחודש שעבר נחשפה מזימה לרצוח את ביבר. מארק סטאק ואחיינו טאנר רואן תכננו לכאורה לחטוף, לענות, לסרס ולהרוג את הזמר, בעת שהותו בניו יורק לרגל הופעה במדיסון סקוור גרדן. בהתקלות אחרת של ביבר עם הפפראצי, טענו הצלמים שביבר נהג במהירות מופרזת במכוניתו והזמר הזועם צעק לעברם: "מה אתם אומרים לאנשים שאתם עושים? עוקבים אחרי אנשים לפרנסתכם?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully