וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו סאליבן עזב את ה-The Daily Beast; הקים בלוג בתשלום

סאליבן, אחד הפרשנים הפוליטיים הבכירים בתקשורת האמריקאית, פתח בלוג עצמאי בתשלום של 19.99$ לשנה; "הבסיס הכלכלי היחיד שיכול לספק עתיד איתן לעיתונות רשת"

אחד הפרשנים הפוליטיים הבכירים בתקשורת האמריקאית החליט לעזוב את האתר בו הוא כותב ולבקש כסף ישירות מקוראיו. אנדרו סאליבן, שכתב בשנה וחצי האחרונות ב-The Daily Beast הודיע כי הוא עוזב את המגזין (אשר התאחד לא מכבר עם Newsweek) ויוצא לדרך עצמאית.

הדרך בה בחר סאליבן היא הקמת בלוג בתשלום, כשהקוראים משלמים מינימום של 19.99$ לשנה, וניתן לשלם אף יותר אם רוצים. "הרגשנו יותר ויותר שיצירת מודל בו הקוראים משלמים סכומים נמוכים על תוכן זה הבסיס הכלכלי היחיד שיכול לספק עתיד איתן לעיתונות רשת", כתב בהודעת הפרישה שלו, שפורסמה בדיילי ביסט.

הדרך בה בחר סאליבן אינה נעילת האתר בחומת תשלום מוחלטת למשתמשים רשומים בלבד, כי אם מתן האפשרות לקרוא מספר כתבות לפני שמתבקשים לשלם. בנוסף, אם מגיעים אל האתר מקישור שהופיע באתר אחר, הדבר לא נספר במניין הכתבות שניתן לקרוא בחינם. המטרה היא לא להקשות יותר מדי לגשת אל התוכן מאתר אחר, אך בו בזמן לבקש כסף מאנשים שרוצים לקרוא את כל מה שמתפרסם באתר.

בראיון עם אתר הטכנולוגיה TechCrunch כמה שעות לאחר ההכרזה, הודיע סאליבן כי כבר הצליח לאסוף "סכום בעל שש ספרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully