וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT במהלך דרמטי: "הכל כלול" ב-399 שקלים

9.1.2013 / 12:13

החברה חשפה היום מהלך "שובר שוויון" בשוק הטלוויזיה, במסגרתו היא מציעה חבילה הכוללת את כל הערוצים, כולל פרימיום, במחיר קבוע מראש של 399 שקלים

חודש לאחר שיצאה לדרך רפורמת החבילה הצרה, מודיעה היום חברת HOT על מסלול חדש בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית: החל ממחר, תציע החברה חבילות טלוויזיה, הכוללות כמעט את כל הערוצים במחיר קבוע מראש. כיום כוללת חבלית הבסיס של HOT מספר של 74 ערוצים, 34 ערוצי אקסטרה בחבילות, עשרים ערוצי hd ו-65 ערוצי פרימיום, וכעת תציע החברה את כל הערוצים כולם במחיר אחיד. מחירי החבילות ינועו בין 249 לחבילת טלוויזיה בלבד עד 499 לחבילה הכוללת מלבד טלוויזיה גם אינטרנט וטלפון ללא הגבלה.

"הצרכנים רוצים פרימיום ואנחנו ניתן להם יותר ערוצים, בפחות כסף", אמר מנכ"ל החברה הרצל עוזר. "עשינו מחקרים ומצאנו שהצרכן רוצה פרימיום. מעל חמישים אחוז מהלקוחות רוכשים אותם, ואחרים לא רוכשים בגלל המחיר (16 עד 50 ש"ח לערוץ). סביון בר סבר, סמנכ"ל השיווק ב-HOT , מסרה כי ממחקים שערכה החברה עולה כי מעל ל-50% מלקוחות החברה מנויים לכ- 65 ערוצי הפרימיום. היא ציינה, כי מידי חודש מתבצעות כ- 160 אלף החלפות ערוצי פרימיום, משום שהלקוחות מנסים לצפות בכמה שיותר ערוצים במינימום עלות. המהלך יאפשר לחברה גם הליך התייעלות אל מול הלקוחות המבקשים לשנות את החבילות מדי חודש.

החברה תצא היום בקמפיין פרסומי שיסביר את המהלך החדש. חבילת "טריפל טופ" תעלה 349 שקל ותכלול את כל ערוצי הטלוויזיה, אינטרנט במהירות 30 מגה וטלפון ללא הגבלה. חבילת "טריפל פלטיניום" עם אינטרנט מהיר יותר של 100 מגה תעלה 415 שקל לחודש. מטעמים רגולטוריים, החבילות לא יכללו את ערוצי הארוטיקה.

כזכור, לפני חודש יצאה לדרך רפורמת החבילה הצרה שהוביל משרד התקשורת במסגרתה נאלצו חברות הכבלים והלוויין להציע ללקוחות חבילת ערוצים צרה של חמישה ערוצי חינם במחיר נמוך במיוחד של 129 עד 150 שקלים, הנחשבים לאטרקטיביים ללוקחות שאינם צרכני תוכן כבדים.

"זה לא פשוט לעשות מהלך כזה כשאתה שחקן גדול ששולט מעל 60 אחוז משוק הטלוויזיה", אמר עוזר. "אנחנו חתומים על כל המהלכים פורצי הדרך בתחום בשנים האחרונות: השקת חבילות ללא התחייבות, טלפון ביתי ללא הגבלה, תשתית אינטרנט רחב במחיר מוזל ומהפכת הסלולר במחיר נמוך קבוע והשקת מהירות 100 מגה. זה מהלך נוסף".

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully