וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גו אנדר

9.1.2013 / 16:48

שמח בביצת האופנה: לכתבת מדור ”משטרת האופנה” הפופולארי של GOstyle מונתה דנה פרימן - יח”צנית בעצמה, והקולגות זועמות. GOstyle: ”המדור עובר עריכה מוקפדת"

שורה ארוכה של אנשי יחסי ציבור הופתעו לקבל לאחרונה מייל מסגנית עורכת המגזין GOstyle מבית "ידיעות אחרונות" והאחראית על תחום האופנה בו, טל אלבלנסי-פרבר, שבו בישרה להם על כותבת חדשה קבועה במגזין - דנה פרימן, שתכתוב מעתה את מדור "משטרת האופנה".

"הי חברים וחברות שלי, דנה פרימן מתחילה לעשות אצלי באופן קבוע משטרת אופנה", כתבה ליח"צנים. "אנא תעבירו לי תמונות של סלב באירועים שאתם מקיימים, או תמונות של פרזנטורים ביום יום שאני יכולה להשתמש בהם".

דנה פרימן היא אמנם אושיית אופנה מקומית ודוגמנית, אולם היא גם בעלת משרד יחסי ציבור המעניק שירותי יח"צ - איך לא - למותגי אופנה. מדור "משטרת האופנה" של GOstyle הוא מדור ביקורת על תלבושות ומוצרי ביגוד של ידוענים, ובכתיבתה של פרימן הוא עלה לראשונה בגיליון האחרון.

"אי אפשר לא להתמרמר שעכשיו ללקוחות שלה יהיה יותר מקום בעיתון"

"זה מוזר מאוד שבחרו בה", אומרת לוואלה! ברנז'ה אשת יחסי ציבור ותיקה העוסקת בתחום. "נכון שהיא נחשבת לאייקון של אופנה, אבל לא רק שהיא דוגמנית שעובדת עבור חברת ביגוד מסחרית (פרימן היא פרזנטורית של "לי-קופר", ד.א) - יש לה בעצמה לקוחות בתחום האופנה. אי אפשר לא להתמרמר שעכשיו ללקוחות שלה ייתכן ויהיה יותר מקום בעיתון, כי מייצגת אותם מישהי שעובדת שם", היא אומרת ומוסיפה: "זה גם מעלה את קרנה בעיני לקוחות בתחום, שיעדיפו לעבוד עם מישהי שהיא חלק ממגזין ולא רק עובדת מולו כמו שאר אנשי יחסי הציבור".

פרימן, מנגד, לא מתרגשת מהביקורת. "לכל היחצ"ני - אנא השקיטו את ליבכם, ההתייחסות שלי לאופנה כתחום היא התייחסות מקצועית בלבד", אמרה לוואלה! ברנז'ה. "כך תמיד היה ב-15 השנים האחרונות שבהן אני עובדת בתעשיית האופנה בתפקידים שונים. אנשים מקצועיים אינם חשים מאוימים, ועל כך גם קיבלתי אלף ברכות מהילה רהב (מנכ"לית שותפה ב"רהב תקשורת", ד.א) שברכה אותי בחום על התפקיד החדש".

ממערכת מגזין GOstyle נמסר בתגובה: "דנה פרימן היא אושיית אופנה ידועה, מוערכת ודעתנית, ואנחנו שמחים מאוד על הצטרפותה למגזין. המדור עובר עריכה מוקפדת תוך שימת לב לכל הדרוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully