וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקול חוזר

17.1.2013 / 11:14

הכנות אחרונות לבחירות גם ברדיו: לראשונה מאז כניסתו לתפקיד, ישוב מפקד גלי צה"ל ירון דקל לשבת על כיסא המגיש. ואיך נערכים ברשת ב' לערב השידורים המיוחד?

סיכום מערכת הבחירות יביא לשיתוף פעולה ייחודי בגלי צה"ל: משדר משותף אותו יובילו מגיש "מה בוער" רזי ברקאי לצד מפקד התחנה ירון דקל, אשר עד לכניסתו לתפקיד שידור את התכנית המתחרה לברקאי ברשת ב'.

עבור דקל יהיה זה שידור ראשון מאז מינויו לתפקיד מפקד התחנה. דקל מלווה את התחום הפוליטי למעלה משני עשורים כפרשן, כתב ומגיש. ביום הבחירות יחזור לשדר ולפרשן את המתרחש, כמי שסיקר עד כה שבע מערכות בחירות קודמות.

במשדר המיוחד שיחל בשעה 21:00 ישולבו קולות מהשטח, ולצד שני המגישים באולפן יפרסו במטות הבחירות מגישי ושדרי גלי צה"ל. כאשר בראשם גולן יוכפז, ספי עובדיה ועידן קוולר אשר יוצבו במטה הליכוד וניב רסקין שישדר ממפלגת העבודה. שדרים וכתבים נוספים ידווחו ממטות הבחירות של הבית היהודי, ש"ס, "התנועה", יש עתיד ומנקודות שידור נוספות.

בתום המשדר המיוחד והחל מהשעה שתיים עשרה בלילה תעלה תוכנית בהגשתו של רינו צרור, כאשר יום המשדרים המיוחד יסתיים בשעה שש בבוקר עם שידור התוכנית "בוקר טוב ישראל" ותוצאות האמת של הבחירות.

בתכנית המיוחדת תתחרה, מכיוון רשת ב', תכנית בהגשת אריה גולן לצד הפרשן הפוליטי חנן קריסטל - שתשודר משעה 21:00 ועד 1:00 בבוקר. משעה זו תשדר ענת דוידוב, כאשר גולן יחזור לאולפן בבוקר להגיש את תוצאות האמת. בשטח יוצבו, בין היתר, יואב קרקובסקי, רונן פולק, אמוץ שפירא, מורן עופר, נועם בר שלום ורן בנימיני.

ירון דקל מסר כי "אני נרגש לחזור ולשדר ביום הבחירות ולצידו של רזי ברקאי, בכיר השדרים ברדיו בישראל. הניסיון שרזי ואני מביאים לשידור הינו רב ויחד עם שאר הכתבים והפרשנים של גל"צ אני מאמין שנייצר חווית האזנה ייחודית ומעניינת לכל מי שיבחר להאזין לגל"צ גם ביום הבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully