וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הבחירות: עורך חדש ל"מבט"

17.1.2013 / 15:15

אורן רוזנשטיין, אשר פרש לאחרונה מידיעות אחרונות, צפוי להתמנות לעורך המהדורה של ערוץ 1 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גורם בכיר: "תחושה שמנסים לקבוע עובדות לפני הבחירות"

רגע לפני הבחירות, צפוי להתמנות בערוץ 1 עורך חדש למהדורת "מבט" - אורן רוזנשטיין, עורך חדשות בידיעות אחרונות וסגן עורכת המוסף "זמנים בריאים" אשר פרש לאחרונה מהעיתון. לוואלה! ברנז'ה נודע כי רוזנשטיין יצטרף לצוות העורכים הנוכחי, מיכאל דורון, אבי מוסקל וענת שרן שעורכים כיום ברוטציה.

רוזנשטיין, עורך דין במקצועו, עבד ברשות השידור בעבר כמגיש תוכניות ספורט וילדים, בהם התכנית "פייר או לא פייר". הוא פוטר מרשות השידור פעמיים - ואף הגיש בעבר תביעה נגדה לבית הדין לעבודה לאחר שפוטר בעקבות כך שעבד במקביל גם בתחנת רדיו אזורי.

"תחושה שמנסים לקבוע עובדות לפני הבחירות"

אולם בערוץ הראשון לא רואים כולם את התזמון של המינוי בעין יפה. "יש תחושה שמנסים לקבוע עובדות לפני הבחירות", אומר גורם בערוץ, שמציין כי קיים חשש במערכת שאם מפלגת העבודה תתחזק, היא עלולה לדרוש את תיק רשות השידור ולחסום מינויים המתוכננים כעת.

בעייתיות נוספת בתזמון קשורה להנהלת הערוץ שצפויה להתחלף בקרוב עם פרישתו של מושון מצליח מהתפקיד. ועדת האיתור למשרת מנהל הטלוויזיה הישראלית אמורה להתכנס אחרי הבחירות ולבחור מועמד לתפקיד. "לא ראוי שאת עורך 'מבט' ימנה המנהל החדש, ולא המנהל היוצא?", תהה הגורם בערוץ. בוועדה יהיו חברים מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם, אסתי אפלבאום פולני, יעקב בורובסקי, גאולה אבידן, יאיר שטרן, אליעזר יערי, יואב הורוביץ, יעקב נווה ולנה קריינדלין.

את תגובתו של רוזנשטיין לא ניתן היה להשיג. מרשות השידור נמסר בתגובה: "חטיבת החדשות אכן קלטה לשורותיה לאחר מיון את העיתונאי רוזנשטיין המשמש כעורך חדשות ומוספים בעיתון ידיעות אחרונות. אורן עזב את שורותיה של הרשות לפני כעשור ואנו שמחים ומברכים על שובו. מר רוזנשטיין עורך ועיתונאי מקצועי ומוערך ישתלב במטלות החטיבה ככל שיידרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully