וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 8 שנים: לילך סונין עוזבת את חדשות 2

17.1.2013 / 14:47

סונין עבדה כמגישת תכניות, עורכת חדשות, כתבת מגזין וסיקרה את תחום איכות הסביבה. לחדשות ערוץ 2 הגיעה מערוץ הספורט. אבי וייס: "התבלטה כמגישת חדשות מצוינת"

העיתונאית לילך סונין הודיעה על החלטתה לעזוב את חדשות ערוץ 2 בתום שמונה שנים. סונין עבדה כמגישת תכניות, עורכת חדשות, כתבת מגזין וסיקרה את תחום איכות הסביבה. לחדשות ערוץ 2 הגיעה סונין מערוץ הספורט, שם הייתה כתבת ומגישה. מנכ"ל החברה אבי וייס הודיע היום כי לאחר מערכת הבחירות תודיע החברה על זהות הכתב שיחליף אותה בסיקור התחום.

לילך סונין: "אחרי יותר משמונה שנים עמוסות ומאתגרות, קיבלתי החלטה לעשות שינוי, ולעזוב את הבית החם שהיה לי בחדשות 2. בשנתיים האחרונות כיסיתי את תחום הסביבה, ואני מאמינה ומקווה שגם אחרי לכתי יימצא מקום לתחום החשוב הזה במהדורות החדשות. אני פונה לאתגרים חדשים בחוץ, אבל החברים הטובים בחדשות יישארו איתי תמיד".

מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס אמר: "הצטערתי לשמוע על החלטתה של לילך. בשנים האחרונות שידרה לילך באירועי החדשות המרכזיים והתבלטה כמגישת חדשות מצוינת. בשנתיים האחרונות הצליחה לילך להוביל גם את תחום איכות הסביבה במהדורה המרכזית, ואני משוכנע שהיא תצליח גם בתחנה הבאה בה תבחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully