וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל אתרי הלווין של mako פיני אסקל עוזב

20.1.2013 / 12:31

אסקל עוזב את האתר אחרי שנה וחצי, וביקש להודות ליובל נתן על ?תקופה מהנה, מאתגרת ומרתקת. למדתי ממנו המון?

פיני אסקל עוזב את mako אחרי שנה וחצי. אסקל ניהל את אתרי הלווין של mako – אתר החיילים פז?ם, 9 חודשים, אתר הילדים מקולנד, ביפ, Fashion Forward – והיה שותף להקמת NEXTER, HIX, אתר "אוכל טוב" ואתר עיצוב הבית Living. בנוסף, ניהל אסקל את מחלקת הסושיאל של mako, שימש כעורך בכיר באתר וכתב טורים בנושאי אקטואליה.

אסקל, 33, שימש בעבר כעורך הראשי של nana10, סגן עורכת המגזין פנאי פלוס, עורך וואלה סלבס, ומבקר הטלוויזיה של וואלה!, 10nana ו"פנאי פלוס".

פיני אסקל מסר: ?mako הוא מקום עבודה מלהיב שמתקדם כל הזמן בצעדי ענק והיה לי תענוג גדול לעבוד בו. אני מבקש להודות ליובל נתן על תקופה מהנה, מאתגרת ומרתקת שבה למדתי ממנו המון. חשוב לי לומר תודה לחברים הטובים ב mako ובפרט לאנשי מחלקת התוכן. אני נרגש עכשיו לקראת האתגרים החדשים שעומדים בפניי בעולם העיתונות, האינטרנט והטלוויזיה?.

יובל נתן, המנהל והעורך הראשי של mako, מסר: "מעבר לעובדה שמדובר באדם נעים, מקסים, כשרוני וחרוץ, פיני הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה שתרם רבות להתפתחות של mako. אנחנו מכבדים את החלטתו לסיים את תפקידו, מודים לו על התקופה בה סייע להקמת שורת אתרי הלווין של הקבוצה ומאחלים לו הצלחה בכל אשר יילך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully