וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו בתור פטנט, לא משתלם?

21.1.2013 / 10:57

ועדת הבחירות דחתה את תלונתו של אמנון יצחק מ"כח להשפיע" נגד תחנת הרדיו "קול ברמה" באשר לכך שהיא מסיתה נגדו, לטענתו

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט אליקים רובינשטיין, דחה את תלונתו של הרב אמנון יצחק ממפלגת "כח להשפיע" נגד תחנת הרדיו "קול ברמה" המזוהה עם מפלגת ש"ס בטענה כי בתחנה משדרים הסתה נגדו. התלונה נדחתה כיוון שיצחק לא צרף לתלונתו הקלטות של הדברים לתלונה - למרות שהתבקש לעשות כן מספר פעמים. הוא חויב לשלם ל"קול ברמה" ולרשות השנייה סכום של 1,500 ש"ח בגיל התלונה שהגיש נגדם.

בתוך כך פנתה עמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון ליו"ר ועדת הבחירות ודרשה לנקוט סנקציות התחנה כיוון שהיא הפרה את הוראות הרשות השנייה, ושידרה במוצאי שבת האחרון את שעורו של מנהיג ש"ס הרב עובדיה יוסף בלי לצנזר את תעמולת הבחירות, שכללה התקפות חריפות שלו על מפלגת "הבית היהודי".

לפני שבועיים התלוננה חדו"ש בפני ועדת הבחירות כי תחנת "קול ברמה", ובין היתר שעורו של הרב יוסף, המשודר בה מדי מוצאי שבת, הפכו למוקד קבוע של תעמולת הבחירות. יום לאחר הגשת התלונה של חדו"ש הורתה הרשות השנייה לתחנה לשדר את שיעוריו של הרב יוסף בשיהוי ולמחוק מהם את תעמולת הבחירות. השופט רובינשטיין הודיע שהוא רושם לפניו הוראה זו, ועל בסיסה הוא נמנע מלהוציא צווי מניעה נגד התחנה.

מנכ"ל חדו"ש הרב עו"ד אורי רגב כותב בתלונה כי "התברר ש'קול ברמה' המשיכה להפר את האיסור על תעמולת בחירות תוך זלזול מופגן, הן בהוראות החוק, הן בהחלטת כבוד יו"ר הועדה והנחיות היועץ המשפטי לממשלה, והן בהנחיות הרשות השנייה". רגב מציין שהחוק קובע קנס מוגדל לעבירות אלה ומבקש מרובינשטיין "לשקול את הצעדים והפעולות שיש בסמכותו לנקוט לאור ההפרה הבוטה".

מרדיו קול ברמה נמסר בתגובה: "אנו שמחים ומודעים לכך ששידורי התחנה מכריעים, חשובים ומשפיעים על דעת הקהל במגזר החרדי בישראל. כפי שהתברר כבר בעבר, התחנה פועלת אך ורק על פי חוקי הרשות השנייה ולפי כלליה. מדובר בטענות חסרות כל בסיס ואנו מאחלים לעמותת חדו"ש בהצלחה בקמפיין ההחדרה התקשורתי אותו הם מנסים לנהל, ללא הצלחה, על גבינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully