וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמני מעריב משיבים אש: "ספגנו לא מעט איומים. התלונות מופרכות"

21.1.2013 / 12:00

פרקליטם של שלמה נס וירון ארבל רמז לבן כספית: "הנאמנים ספגו כתבות לא סימפטיות, הפגנות ותלונה מופרכת ללשכת עורכי הדין כשכל המטרה היתה להסיט אותם מדרכם"

פרקליטם של נאמני מעריב, עורכי הדין שלמה נס וירון ארבל, אמר הבוקר (שני) כי במהלך ניהול תיק מעריב ספגו השניים איומים במטרה למנוע מהם להגיע להסדר עם נושי החברה. עו"ד עמית לדרמן, נציג הנאמנים בדיון, התייחס גם לתלונה שהוגשה נגדם ללשכת עורכי הדין על ידי בן כספית ובה טען לניגוד עניניים בניהול התיק - וכינה אותה "מופרכת".

"התיק נוהל בנסיבות מאוד קשות והנאמנים ספגו לא מעט איומים וכתבות לא סימפטיות והפגנות ותלונה מופרכת ללשכת עורכי הדין כשכל המטרה היתה להסיט אותם מדרכם", אמר עו"ד לדרמן בדיון שהתקיים הבוקר. הוא הוסיף כי "התיק הזה התחיל בחוסר ודאות וחששות מאוד כבדים שלא ניתן לשקם ולהבריא את הקבוצה הזו".

מסתמן: קבוצת משקיעים תרכוש את חברת ההפצה

הבוקר דיווחי נאמני מעריב כי קיים סיכוי להמשך פעילות חברת ההפצה של מעריב "גל מעתון", שכן מתקיים בימים אלה משא ומתן עם קבוצת משקיעים המעוניינת לרכוש את החברה ולהמשיך ולהפיץ באמצעותה את העיתון. בן צבי התחייב להמשיך ולהעסיק את עובדי החברה, אשר מספר עומד על כ-900 איש. אנשיו של בן צבי טענו בדיון הקודם כי הסתדרות העובדים מנסה לשמש את המשא-ומתן שמתקיים בין הנהלת העיתון לבין העובדים. היום, אמרו נציגי מעריב כי "הפערים בין הצדדים מצטמצמים".

בתום הדיון החליטה השופטת ורדה אלשיך להאריך את צו הקפאת ההליכים בשבועיים נוספים, כדי לתת לצדדים זמן למצות את המשא ומתן על רכישת "גל מעתון". עוד הוחלט, בהמשך לבקשתו של עו"ד אלעד מן, לעכב תשלומים במסגרת ההסדר למי שצפוי או עלול להיות נחקר ונתבע. אחת המשמעויות של ההחלטה היא עיכוב תשלום של חצי מיליון שקל דמי שכירות לחברת הכשרת היישוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully