וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיכוב של חודשים: "ידיעות אחרונות" החל לשווק את אפליקציית האייפד

23.1.2013 / 15:51

הבוקר העלה העיתון לאייטיונז את האפליקציה ב"השקה רכה", כלומר, לתקופת ניסיון. בהמשך צפוי העיתון ליזום גם קמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

אחרי חודשים רבים של עיכובים, יוצא "ידיעות אחרונות" בשלב הלפני אחרון של השקה רשמית לאפליקציית האייפד שלו. הבוקר (רביעי) העלה העיתון לאייטיונז את האפליקציה במהלך שמכונה "השקה רכה", כלומר, לתקופת ניסיון. בהמשך הוא צפוי ליזום גם קמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי - זאת כאשר תעלה הגרסא הרשמית.

אפליקציית "ידיעות אחרונות" לאייפד מאפשר לקרוא על בסיס יומי את כתבותיהם של עיתונאי ופרשני העיתון המודפס. בידיעות אף מבטיחים כי האפליקציה תציג "מידע אינטראקטיבי". הכוונה לכך היא עדכון של התכנים, בדומה לעדכון שנעשה באתר האינטרנט של הקבוצה, ynet. גורם בקבוצה סיפר לוואלה! ברנז'ה כי כתבי העיתון המודפס התבקשו לאחרונה להיערך לטיפול ב"אירועים מתגלגלים" אותם יידרשו לעדכן לפחות פעם אחת נוספת לאחר הגשת הידיעה בדד-ליין אליו הורגלו.

בידיעות אחרונות מציעים את האפליקציה שלהם במנוי חודשי, רבעוני או חצי שנתי. מנוי חודשי מתחדש יעלה כ-10 דולרים, מנוי רבעוני יעלה כ-25 דולרים, ומנוי חצי שנתי יעלה כ-40 דולרים. פיתוח האפליקציה נמשך מזה שנתיים על ידי "ידיעות טכנולוגיות" בהובלת עורך העיתון לשעבר, שילה דה-בר. במקביל פיתחו במחלקה מוצרים נוספים לאייפד, בהם אפליקציית ארכיון לכתבות המוסף "7 ימים" ואפליקציה של מגזין "בלייזר".

שילה דה-בר סרב לענות על שאלות וואלה! ברנז'ה בנושא, או לאשר כי החל שלב ההשקה הרכה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully