וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה חקירה נגד נסטלבאום: ”ניסה למנוע פרסומים תוך איומים”

24.1.2013 / 15:17

אגף החקירות של נציבות שירות המדינה פתח בחקירה נגד מנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1 משה נסטלבאום - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. החשד: התנכלויות כלפי עובדים שפעלו תחתיו

אגף החקירות של נציבות שירות המדינה פתח בחקירה נגד מנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1 משה נסטלבאום - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. באגף בודקים האם נסטלבאום ניסה למנוע פרסומים שונים על אודותיו בתקשורת תוך איומים, כמו כן נבדקת תלונות על התנכלויות מצידו כלפי עובדים שפעלו תחתיו.

את התלונה הראשונה נגד נסטלבאום הגיש יגאל רביד, אשר הודח מתפקידו כמגיש בערוץ 1 לפני כשנה. כיום הוא משמש כמגיש ברשת ב', זאת לאחר שהוצא לו לחזור לערוץ 1 במסגרת ניסיונות גישור ביניהם, אולם הוא סרב ובחר להגיש את התלונה. בשבועות האחרונים זומנו מספר עובדים של רשות השידור להעיד בפני אנשי נציבות שירות המדינה, שגם ערכו שיחות טלפון יזומות לגורמים עמם עמד נסטלבאום בקשר. במסגרת ההליכים, החליטו עובדים נוספים להגיש תלונות בפני אנשי הנציבות.

גורמים ברשות השידור אמרו היום לוואלה! ברנז'ה כי מועד החקירה בעייתי עבור מנהל חטבת החדשות, כיוון שבימים אלה פועלת וועדת איתור למנהל הטלוויזיה ברשות השידור אשר תרה אחר מחליף למושון מצליח המסיים בימים אלה את תפקידו, ושמו של נסטלבאום עלה כאחד המועמדים. תוצאות החקירה נגדו עלולות, אם כך, לסכל את האפשרות למינויו.

דוברת הרשות מסרה בשמו של משה נסטלבאום את הדברים הבאים: "מדובר בספינים מגמתיים שמטרתם לחבל בסיכויו של משה נסטלבאום בהתמודדות על תפקיד מנהל הערוץ הראשון. מצער שאמצעי תקשורת משמשים כלי בידי אותם גורמים אינטרסנטיים. אין זה חדש שנציבות שירות המדינה בודקת תלונות הדדיות של נסטלבאום ורביד וראוי לאפשר לנציבות לנהל את בדיקתה מבלי לנסות ולהפעיל לחץ על החוקרים ולשבש את הבדיקה".

בנציבות שירות המדינה אישרו את הפרטים.

עוד בנושא:
רביד נגד נסטלבאום: "זהו זה, אי אפשר להמשיך עוד עם האיש הזה"
נסטלבאום נגד מצליח: "כמה נמוך אתה מסוגל עוד לרדת, הנקמה מעבירה אותך על דעתך"
גורם ברשות השידור: הדחת רביד - "ניסיון השפלה בוטה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully