וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אלעד נוי

28.1.2013 / 11:47

מפיק ומתאם רכש בערוץ 8 ב-HOT (צילום: נמרוד סונדרס)

גיל: 26

מה בעצם אני עושה? אחראי על הקשר הרציף של הערוץ עם המפיקים והבמאים הדוקומנטריים הישראלים, מלווה הפקות סרטי דוקו החל משלבי הפיתוח ועד לשלבי היח"צ וההבאה לשידור. מתאם את הפקות הפרומואים בערוץ ושותף להחלטות קרייאטיב. מתאם רכש של תכנים דוקומנטריים שונים מחו"ל ועומד בקשר רציף עם מפיצים מכל העולם.

השכלה: כרגע נאבק בלשלב בין העבודה לבין לימודי היסטוריה באוניברסיטת תל אביב.

תפקידים קודמים: לפני התפקיד הנוכחי הייתי אחראי לוח שידורים בערוץ 8 ולפני כן, מתאם הפקה. בין לבין הייתי גם רכז פרומואים ב-HOT ובתחילת דרכתי ערכתי חדשות ב"הארץ און-ליין". אבל כל דריסת הרגל שלי בשוק התקשורת התחילה משירות מאתגר בטירוף בדסק "הארץ" בדובר צה"ל.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: לאחר השירות בדובר צה"ל המעבר לעיתון "הארץ" היה כמעט מתבקש, אבל לטלוויזיה נכנסתי כמעט בטעות לאחר ראיון עבודה קצרצר עם מנהלת ערוץ הילדים לשעבר, דגנית אטיאס גיגי. לאחר תקופה קצרה בערוץ הילדים (בהנהלת נגה תקשורת שניהלה אז גם את ערוץ 8) הבנתי שהלב שלי בדוקו והחלטתי שזה הכיוון. מי שעזרה לי להיכנס לתחום הדוקומנטרי אז, ועוזרת לי גם היום היא מנהלת הרכש של הערוץ, האחת והיחידה, עידית פנקס.

איפה אתה בעוד 5 שנים? בערוץ 8. גם בעוד 10 שנים. אני באמת אוהב את הערוץ הזה.

מה אוכל לצהריים? הייתי רוצה להיות טבעוני אבל זה מאוד קשה, אז אני מקפיד לאכול בעיקר ירקות וקטניות ומדי פעם מוצרי חלב. בבשר אני לא נוגע. אני מאוד מאמין שכולנו צריכים להתחיל לחשוב מאיפה מגיע האוכל שלנו.

פרגן למתחרים: "שקרים בארון" של יס דוקו – לרוץ ולראות!

אלעד נוי. נמרוד סונדרס
אלעד נוי/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • HOT8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully