וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוצים ב"טיים": 480 עובדים יעזבו את החברה

31.1.2013 / 16:24

השבוע התבשרו עובדי חטיבת המגזינים "טיים" של טיים-וורנר על מהלך קיצוצים נרחב הכולל פיטורים של כ-6% מכח האדם בחברה - מחיר הפיכת העיתון ל"מולטי-פלטפורמי"

המעבר של העיתונים לדיגיטל ממשיך לגבות קורבנות בדמות משרות, והשבוע התבשרו עובדי חטיבת המגזינים "טיים" של טיים-וורנר על מהלך קיצוצים נרחב: 480 משרות בעיתון יקוצצו, שהם שישה אחוזים מכח האדם הכולל בחברה. הקבוצה מוציאה לאור כמה מהמגזינים המוכרים בעולם, בהם מגזין TIME, ספורטס אילוסטרייטד, פיפל מגזין, NME, מגזין פורצ'ן ואנטרטיינמנט ויקלי.

במזכר שהפיצה מנכ"לית "טיים" לורה לאנג נמסר כי הקיצוץ יתבצע במשרדי העיתון בארצות הברית וכן במשרות ברחבי העולם. למעשה, פחות ממחצית מהמפוטרים יהיו מהמטה בניו יורק. עובדי העיתון אמרו לכלי התקשורת כי בחודשים האחרונים היה מתח רב במערכת באשר לגודל הקיצוץ הצפוי לאחר שתנאי העבודה של העובדים הנותרים הוסדרו. "אנחנו על קוצים כבר חודשים", אמר אחד העובדים. "העובדים יושבים כאן וצריכים להתמודד עם כל הספקולציות".

וכך כתבה מנכ"לית העיתון: "היום אנחנו מתחילים בהליך הכואב של הפחתה בהיקף הצוות העולמי שלנו הכולל 8,000 איש בכשישה אחוזים. אני רוצה להודות לכל האנשים שיעזבו אותנו עבור השנים של עבודה מאומצת ומסירות לחברה". לאנג הוסיפה כי התהליך של הפיכת העיתון ל"מולטי-פלטפורמי" נמשך, והוא דורש מהחברה להמשיך ולהתייעל. "ההקטנה הזו (בכח האדם, ד.א) היא חלק מתהליך השינוי המשמעותי שעובר העיתון", הסבירה.

הקיצוצים ב"טיים" מצטרפים לשורה של קיצוצי משרות בכלי תקשורת אמריקאים מובילים, בהם הניו יורק טיימס שפיטר כ-30 עיתונאים ממחלקת החדשות שלו, תומסון-רויטרס ערכו קיצוץ רוחבי במסגרתו פוטרו 3,000 איש מתוך 50 אלף שהחברה כולה מעסיקה. תאגיד מרדית' האמריקאי המוציא לאור מגזינים ובבעותו תחנות רדיו וטלוויזיה, פיטר גם הוא שני אחוזים מכח האדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully