וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כומתות הבעה

4.2.2013 / 12:49

לשעבר ראש מערך ההסברה הלאומי וכיום בעל טור ב’ידיעות’ יועז הנדל, יגיש לצד כתב הכנסת של גל"צ ספי עובדיה תכנית אקטואליה שבועית בתחנה הצבאית תחת השם ”פעמיים הפוך”

ראש מערך ההסברה הלאומי לשעבר ובעל הטור בידיעות אחרונות, יועז הנדל, יגיש לצד כתב הכנסת של גלי צה"ל ספי עובדיה תכנית שבועית בתחנה הצבאית. התכנית, "פעמיים הפוך", תשודר החל מיום חמישי הקרוב בשעה 11:00.

"פעמיים הפוך" תהיה תוכנית אקטואליה שתארח אנשים שעשו את כותרות השבוע החולף ואנשים נוספים שיתנו נקודת מבט אחרת על החדשות. "התוכנית החדשה תבחר מראש נקודות הסתכלות שונות והפוכות מאלה הנהוגות בסיקור השוטף של התקשורת הישראלית", נמסר מגלי צה"ל. "השניים לא יהססו לשחוט פרות קדושות על מנת להאיר את מה שהתקשורת נוהגת לעיתים להעלים, לטשטש או להסוות".

לאחר פרישתו של הנדל ממערך ההסברה הלאומי הוא מונה לתפקיד ראש המכון לאסטרטגיה ציונית. את מקומו בלשכה תפס לירן דן, ששימש קודם לכן כסמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית בחברת החדשות של ערוץ 2. עם פרישתו מלשכת ראש הממשלה חזר לכתוב טור שבועי בידיעות אחרונות. בעבר הגיש בגלי צה"ל את התכנית "רצועת הבטחון". ספי עובדיה, כתב גלי צה?ל בכנסת, משמש גם כעורך, מגיש ופרשן בתוכניות אקטואליה, בעבר היה כתב ספורט של התחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully