וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יחליף את רפי גינת במשבצת התחקירים של רשת?

5.2.2013 / 16:02

לוואלה! ברנז'ה נודע כי ארבע חברות הפקה הגישו לזכיינית הצעות לתכניות תחקירים שימלאו את החלל שהותיר רפי גינת עם מעברו לערוץ 10. גורם בזכיינית: "החלטה - בימים הקרובים

הקרב על המשבצת: שבועיים לאחר שבזכיינית ערוץ 2 איבדו רשמית את "כלבוטק", אחת מתכניות העוגן החזקות ביותר שלהם ב-14 השנים בהן שודרה, נדרשים כעת במחלקת האקטואליה למלא את החסר. לוואלה! ברנז'ה נודע כי ארבע חברות הפקה הגישו לזכיינית הצעות לתכניות תחקירים שימלאו את החלל שהותיר רפי גינת עם מעברו לערוץ 10.

כבר עם הידיעות הראשונות על הירידה של "כלבוטק" מלוח שידורי רשת החלו בחברות ההפקה לתכנן פורמטים חלופים. חברות ההפקה שיתחרו על הפקת תכנית חדשה עבור הזכיינית הן "ארצה הפקות", "קסטינה תקשורת", "סלוצקי אפיקי תקשורת" ו"באזז טלוויזיה".

גורם המעורה בפרטים אמר היום לוואלה! ברנז'ה, כי בזכיינית טרם החליטו באיזו תכנית לבחור ולמי להעניק את ההפקה, והחלטה על כך צפויה להתקבל בימים הקרובים ואז יינתן להפקת התכנית אור ירוק לצאת לדרך. טרם נודע האם רשת מעדיפה תכנית זהה ל"כלבוטק" או "שומר מסך" של ערוץ 10, הידועות בעיסוק בעיקר בנושאים צרכניים, או תכנית תחקירי עומק ואקטואליה כמו "עובדה" של קשת ו"המקור" של ערוץ 10.

"כלבוטק", כמו גם התכנית שתחליף אותה, הייתה אחת מהתכניות שהועברו לתחום האחריות של מחלקת האקטואליה של הזכיינית. לפני שלושה חודשים מונה למנהל המחלקה העיתונאי שי גולדן, ותחת אחריותו נמצא גם לוח שידורי היום של הזכיינית המועבר בשידור חי. בימים אלה מפיקה "סלוצקי אפיקי תקשורת" עבור המחלקה תכנית אקטואליה חדשה בהגשתו של ניסים משעל, לאחר ש"משעל חם" סיימה את עונת הבחירות.

תגובת רשת לדברים לא התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully