וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ בין ערוץ 9 לקשת: רכש שתי עונות לגרסה הרוסית של "רמזור"

6.2.2013 / 15:39

העסקה כוללת 40 פרקים שישודרו בשפה הרוסית עם תרגום לעברית. אדיר מילר: "הצלחת רמזור ברוסיה מוכיחה לי שההומור בסדרה הוא אכן בינלאומי"

ערוץ 9 רכש את זכויות השידור לשתי העונות הראשונות של הגרסה הרוסית של "רמזור", הגרסה המקורית של קשת שיצר אדיר מילר.

העסקה, שנערכה בתיווך דני לוי תקשורת, כוללת 40 פרקים שישודרו בשפה הרוסית עם תרגום לעברית. לפני כשנתיים מכרה קשת את זכויות הפורמט לערוץ ‏CTC‏ הרוסי המשדר ל-14 מדינות ברה"מ לשעבר. הגרסה הרוסית שזכתה להצלחה רבה משודרת כבר בעונתה הרביעית. התכנית קטפה את פרס הטפי (TEFI), האמי הרוסי, לסדרה הקומית הטובה ב-2011.

"רמזור" רשמה הישג היסטורי כאשר היתה לסדרה הישראלית הראשונה שזכתה בטקס האמי הבינלאומי בנובמבר 2010 ונבחרה בגרסת המקור ל"קומדיה הטובה ביותר". הפורמט נמכר גם לארה"ב שם הופקה גרסה אמריקנית ששודרה בערוץ ‏FOX‏ במהלך 2011 - גרסא שנחלה הפסד צורב בקרב על הצופים.

אדיר מילר, יוצר וכותב הסדרה: "אני שמח וגאה על הצלחת רמזור ברוסיה. אני עוד יותר שמח שעכשיו הצופים הרוסים יוכלו ליהנות מהסדרה שלנו בגרסתה הרוסית. הצלחת רמזור ברוסיה מוכיחה לי שההומור ברמזור הוא אכן בינלאומי. כרגע אנו עסוקים בסיום כתיבתה של העונה ה-4 שמן הסתם תשודר בערוץ תשע בשנה הבאה".

לאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, מסר: "אנו פועלים כל העת לגוון ולהעשיר את תכני הערוץ, בין אם במשדרי הספורט אותם העברנו ובין אם בסדרות רכש מצליחות. אין ספק שמדובר באחת הסדרות הישראליות הפופולאריות ביותר על המסך בישראל ובעולם, ואני בטוח שצופי ערוץ 9 ייהנו מכל רגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully