וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: יהונתן גפן חוזר למעריב

7.2.2013 / 14:25

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחר התלבטויות רבות וחופשה בת שלושה חודשים מהעיתון, יחזור בעל הטור הוותיק למעריב לאחר שמו"ל העיתון שלמה בן צבי נפגש עמו

עכשיו זה סופי: יהונתן גפן חוזר למעריב. לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחר התלבטויות רבות וחופשה בת שלושה חודשים מהעיתון, יחזור בעל הטור הוותיק למעריב לאחר שמו"ל העיתון שלמה בן צבי עמו נפגש בטרם יצא לחופשה - הבטיח לו חופש כתיבה מלא. טורו של גפן ישוב להתפרסם במהלך השבועות הקרובים.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, חלק מטור הפרידה שפרסם גפן בעיתון הושמט כיוון שהובעה בו ביקורת חריפה על עורך העיתון הקודם ניר חפץ. בעקבות כך ובעקבות פיטוריהם של חברי מערכת מוסף "סופשבוע" כחלק מגל הפיטורים בעיתון בשבועות שאחרי עסקת רכישת מעריב – שקל גפן לפרוש.

לאחר פרסום הטור פנה אל גפן שלמה בן צבי וביקש להיפגש עמו, והשניים נפגשו בבית קפה בנתניה ודנו בהמשך דרכו של גפן בעיתון. גפן התייחס לכן בטור באחרון שפרסם במעריב לפני כשלושה חודשים וכתב: "איני יכול לומר כעת בבטחה אם הפרידה שלי זמנית או קבועה". הוא הוסיף: "יהיה זה נכון, לדעתי, בעיתון המשתפץ הזה, בטור הראשון שעדיין איני יודע אם יהיו טורים אחריו, לאחל בכנות לשלמה בן צבי בהצלחה וגם מברוק על האומץ שלו לקנות עיתון גוסס יד שנייה מהמו"ל ומהעורך הקודמים, שאני לא הייתי קונה מהם אפילו קרמבו".

את תגובתו של גפן לא ניתן היה להשיג. סוכנו, בועז בן ציון, מסר: "בסוף כולם חוזרים הביתה למרות מחאות הקוטג'". במעריב אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully