וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוס בא, לעבודה

11.2.2013 / 13:37

גולן יוכפז ערך הבוקר פגישת עבודה ראשונה עם עורכי תכניות האקטואליה של חדשות 10. על הפרק: האינטראקציה בין תכניות החדשות ודרכים לשיפור שיתוף הפעולה ביניהן

מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז ערך הבוקר (שני) פגישת עבודה ראשונה עם עורכי תכניות האקטואליה של חדשות 10 - "לונדון וקירשנבאום", "לילה כלכלי", "חמש בערב עם רפי רשף", "המגזין", "המקור" והמהדורה המרכזית. בפגישה נכחו גם חלק ממגישי החברה, בהם רביב דרוקר, אושרת קוטלר וגיא לרר.

יוכפז, אשר מונה לתפקיד לפני שבועיים, ביקש לכנס את העורכים בפורום מצומצם על מנת לערוך עמם היכרות רשמית וביקש מהם להציף בפניו קשיים ובעיות עמם מתמודדת חדשות 10. בפגישה נדונה האינטראקציה בין תכניות החדשות ודרכים לשפר את שיתוף הפעולה בינהן. יוכפז בחר שלא לשאת דברים בפני העורכים אלא לתת להם להעלות בפניו את הסוגיות שלדעתם עליו להידרש להן.

עם מינויו של יוכפז לתפקיד לפני שבועיים הוא דיבר בפני עובדי הערוץ במסגרת פגישת עובדים שכינס מנכ"ל ערוץ 10 החדש רפי גינת. יוכפז הדגיש אז כי הוא רוחש לעובדי ערוץ 10 וחדשות 10 הערכה רבה, וציין את החשיבות שהוא רואה בביצוע עבודה עיתונאית חופשית.

בשבוע שעבר נערכה בערוץ 10 פגישה ראשונה של מערכת התכנית "כלבוטק" בראשות גינת, אשר עברה עמו מהזכיינית רשת אל הערוץ. בקרוב צפוי גינת להחליט על השיבוץ של העונה החדשה של התכנית בלוח השידורים של ערוץ 10.

בחדשות 10 בחרו שלא להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully