וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים הזעזועים בערוץ 10: קרני זיו התפטרה

11.2.2013 / 19:37

התפטרותה של זיו, סמנכ"לית התוכן בערוץ מזה 3 שנים, מגיעה על רקע המינויים האחרונים, בראשם של רפי גינת למנכ"ל; "אני יכולה בלב שקט להיפרד מן התפקיד", כתבה לקולגות

סמנכ"לית התוכן של ערוץ 10, קרני זיו, הגישה אתמול (ראשון) למנכ"ל הערוץ רפי גינת את התפטרותה, והיא תסיים את התפקיד בתום שלוש שנים. במכתב שהעבירה לקולגות כתבה זיו: "כמו כמוכם יודע שהשנה הייתה קשה, יחד עם זאת הרגשתי שאני נלחמת איתכם על הבית ועל ערוץ טלוויזיה מצוין". התפטרותה של זיו, אשת טלוויזיה ותיקה, באה על רקע המינויים הבכירים האחרונים בערוץ.

קרני זיו מונתה לסמנכ"לית התוכן של ערוץ 10 בתחילת 2010 והחליפה בתפקיד את ליאת פלדמן שמילאה אותו במשך חמש שנים. לפני שהגיעה לערוץ 10 שימשה כסמנכ"לית התוכן של HOT. בעבר הייתה גם מנהלת ערוץ הילדים.

קרני זיו מסרה בתגובה: "מילאתי את תפקיד סמנכ"ל התוכן של הערוץ במהלך שלוש השנים האחרונות, שהיו מאתגרות, מעניינות סוערות אך מספקות. למרות הקשיים הצלחנו לייצר את השפה של ערוץ 10, ולייחד את התוכן שלו. לאור המשבר החריף אליו נקלע הערוץ לפני כשנה, חשתי שלא יהיה זה אחראי מצידי לפרוש כשהערוץ כולו מצוי בסערה ומשבר חמור".

"בשנה האחרונה נאבקתי יחד עם הנהלת הערוץ ועובדיה על זכות קיומו של הערוץ, ובו זמנית המשכנו לייצר תוכן אלטרנטיבי, ראוי, ייחודי ותחרותי. אני חשה שעם סיומו של המאבק הקיומי והארכת הזיכיון של הערוץ, ועם כניסתו של רפי גינת כמנכ"ל קבוע, הערוץ נמצא בידיים טובות ויציבות לקראת העתיד, וכעת אני יכולה בלב שקט להיפרד מן התפקיד".

"לוח השידורים של שנת 2013 נמצא בשלבי התהוות מעשיים, ואני מקווה שבזכות העבודה שהמשכנו לעשות בערוץ בשנה האחרונה נחזור ללוח שידורים תחרותי החל מהקיץ הקרוב. אני רוצה להודות לאנשי ההנהלה, ליוצרים וחברות ההפקה ובמיוחד לאנשי מחלקת התוכן על העבודה הקשה והמצוינת שנעשתה בערוץ בשלוש השנים האחרונות", הוסיפה.

רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10 מסר: "הכרתי את קרני לפני שבועיים עם כניסתי לתפקיד, ובכל הפגישות שהיו לנו מאז למדתי כמה היא מקצועית ועניינית ואין לי ספק שתרמה רבות לערוץ. היא תמשיך בתפקידה בחודשיים הקרובים, תשלים את המשימות ללוח התוכניות החדש, ואני מאחל לה הצלחה בכל אשר תפנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully