וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מעריב ועובדי ההפצה בדרך לפשרה: גיבשו מסמך עקרונות משותף

12.2.2013 / 11:13

הבוקר, בדיון שנערך בנושא במחוזי, נמסר לשופטת אלשיך כי הצדדים הגיעו להסכמות באשר למספר העובדים שיועסקו בחברת ”גל מעתון” המפיצה את העיתון

עובדי ההפצה של עיתון מעריב בדרך להסכם עבודה עם ההנהלה: אתמול בלילה (שני) הגיעו הצדדים להסכמות וגיבשו מסמך עקרונות באשר למספר העובדים שיועסקו בחברת "גל מעתון" המפיצה את העיתון. בשבועות האחרונים מקיים מו"ל מעריב שלמה בן צבי משא-ומתן עם העובדים המתאגדים בימים אלה לחברה עצמאית במשותף עם קבוצה משקיעים חיצונית.

הבוקר נערך דיון בנושא בבית משפט השלום בתל אביב, שם נמסר לשופטת ורדה אלשיך כי המגעים בין העובדים להנהלה נמצאים בישורת האחרונה. הם הגישו את מסמך העקרונות לבית המשפט וביקשו הארכה במועד האחרון למצוי המגעים. "אנו מבקשים עוד כמה ימים כדי לגבש זאת להסכם מחייב שיוגש לאישור בית המשפט", אמר עו"ד אלון הורנשטיין מטעם העובדים. "כולם מסכימים, גם הנאמנים, וקיבלנו גם את אישור הרוכשת ואנו מבקשים שבית המשפט תקציב לנו את אותם ימים שאנו צריכים על מנת לתרגם את מסמך העקרונות להסכם מחייב".

בהנהלת מעריב הסכימו. "המטרה של כל הצדדים לנסות ולגבש את המו"מ ולראות אם אפשר לסיים אותו עד ליום ראשון, נראה לי שלכאן או לכאן זה אפשרי", אמר עו"ד איל רוזובסקי. "כל הצדדים מעוניינים לעשות את המאמץ הזה".

הסכסוך המשפטי בין עובדי ההפצה של מעריב לבין ההנהלה החדשה נסוב סביב מספר העובדים שיועסקו בחברה. העובדים טענו כלפי בן צבי כי הוא אינו מתכוון לעמוד בהתחייבויותיו באשר להמשך הפעלת מערך ההפצה, שמנה כ-900 עובדים ערב אישור הסכם רכישת מעריב. מטעם בן צבי נטען מנגד מחיר הפעלת המערך שהוצע להם אינו תחרותי וכי זכותם לנהל מגעים עם חברות הפצה אחרות.

השופטת אלשיך, שאמרה בעבר כי "ידיהם של שני הצדדים אינן נקיות בדרך ניהול המו"מ", נתנה להם לבקשתם שבוע נוסף למצות את המגעים ולהציג בפניה הסכם חתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully