וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבירת תוקף

12.2.2013 / 12:50

פרשן הכדורסל של 'ידיעות' אריה מליניאק נתבע על ידי יו"ר איגוד הכדורסל אבנר קופל בשל טענתו ל"דיל" באמצעותו קיבל את התפקיד. מליניאק לוואלה! ברנז'ה: "אני שקט לגמרי"

עוד סכסוך בעולם עיתונות הספורט בדרך לבת המשפט: פרשן הכדורסל של "ידיעות אחרונות" אריה מליניאק הכותב במוסף הספורט של העיתון את הטור "מליניאק ברביעי" נתבע על ידי יו"ר איגוד הכדורסל אבנר קופל. האחרון טוען כי מליניאק הוציא את דיבתו בטור שפרסם בתחילת החודש שעבר ובו טען אבנר קופל עשה "דיל" שבאמצעותו קיבל את תפקיד ראש האיגוד.

לפני שהגיש את התביעה פנה קופל ל"ידיעות אחרונות" באמצעות עורך דינו חגי אשלגי ודרש פרסום התנצלות על הדברים, אולם בעיתון לא נענו לדרישה. בתביעה נטען כי הדברים שפרסם מליניאק הם הוצאת דיבה ופרסום לשון הרע, והפיצוי הכולל שדורש קופל על הפרסום האחרון ועל שני פרסומים קודמים של מליניאק בעינינו - 200 אלף ש"ח.

קופל טוען כי מליניאק, פרשן כדורסל ואיש עיתונות וותיק, רודף אותו כבר מאז 2007. באותה השנה סיפר מליניאק לקוראיו ב"עיתון תל אביב" כי קופל הציע לו לשדר משחקי ליגה - בתנאי שלא יעביר ביקורת על המנהלת, ורמז כי זו מתערבת במינוי השדרנים והפרשנים למשחקיה.

לפני כשנה כתב מליניאק במדור הספורט של ynet כי קופל התעשר בזכות עבודה בביטוח שקיבל מחברת החשמל. כרקע ליחסיהם של השניים מצוין בתביעה כי בבעלות משפחתו של מליניאק סוכנות ביטוח שביטחה את ועד עובדי חברת חשמל בעבר - תיק שעבר לטיפולו של קופל כאשר היה סוכן ביטוח. "נראה כי המניע האמיתי וההיסטורי מאחורי מסע ההכפשות והלשון הרע הוא נקמה בגין הפסד עסקי לפני שנים רבות", נכתב בתביעה.

אריה מליניאק אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי לא קיבל את התביעה לידיו, שכן עבר דירה לאחרונה, ולכן אין באפשרותו להתייחס. "אבל אני שקט לגמרי", הוסיף. "כל מילה שכתבתי היא מגובה והכל בדוק. יותר מזה - יש דברים שאני יודע ואני לא כותב". מטעמו של קופל נמסר כי התביעה נמסרה לכתובתו של מליניאק הרשומה במשרד הפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully