וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עילי לוין מונה לתפקיד העורך הראשי של "בוקר טוב ישראל"

17.2.2013 / 10:47

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לוין, המשמש ככתב וכעורך במערכת התוכנית כשש שנים, יחליף את גולן יוכפז. בתוך כך, אסף ליברמן, ישמש מעתה כסגן ראש מחלקת האקטואליה גלית אלטשטיין

מינויים בגלי צה"ל: עילי לוין מונה לתפקיד העורך הראשי של "בוקר טוב ישראל" במקום גולן יוכפז, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לוין הינו חלק ממערכת "בוקר טוב ישראל" מזה כשש שנים, והוא משמש ככתב וכעורך. מינוי נוסף עליו נודע היום הוא זה של אסף ליברמן, שישמש מעתה כסגנה של ראש מחלקת האקטואליה גלית אלטשטיין ורכז מערכת החדשות.

אסף ליברמן (28) החל את דרכו בגלי צה"ל כחייל בשנת 2003 ועשה מגוון תפקידים עיתונאים בתחנה בהם סיקור תחום העבודה והרווחה. עם שחררו החל לערוך ולהגיש במחלקת החדשות של התחנה. כיום הוא מגיש את התכנית "יהיה בסדר" לצד העיתונאי אביב לביא ואת "שישבת", תכנית סיכום אירועי האקטואליה של סוף-השבוע.

עילי לוין (23) התגייס לגלי צה"ל בשנת 2007, נבחר לחניך המצטיין בקורס העיתונאים ושובץ לתפקיד כתב במחלקת החדשות וסיקר את תחום הפלילים באזור תל אביב. במקביל שימש גם כעורך מבזקי חדשות וכעורך משנה של "בוקר טוב ישראל". מאז שחרורו ב 2010 המשיך לערוך את "בוקר טוב ישראל", "חמש בערב עם ירון וילנסקי" ואת "נכון להבוקר עם ניב רסקין". במערכת הבחירות האחרונה ערך לוין את משדר הבחירות המרכזי של גלי צה"ל עם ירון דקל ורזי ברקאי.

בגלי צה"ל אישרו את הפרטים ומסרו: "שני המינויים הבכירים בתחנה הינם המשך למגמה שהחל ירון דקל עם כניסתו לתפקיד לפני כשנה, בה החליט על הצערת התחנה והעברת המושכות לידי עיתונאים צעירים ומבטיחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully