וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רייטינג זה חשוב, אבל לא רק רייטינג"

19.2.2013 / 13:39

הערוץ הראשון השיק הבוקר את לוח שידורי האביב החדש שלו. יוני בן מנחם לוואלה! ברנז'ה: "רוב ההפקות של הלוח החדש הן סוגה עילית. לשם הולך רוב הכסף ואנחנו מתגאים בכך"

הערוץ הראשון השיק הבוקר (שלישי) את לוח שידורי האביב החדש שלו אשר ישודר כולו ב-HD, עם רצועת פריים טיים ובה דרמות, תעודה, רכש והפקות מקור המכוונים ישירות לקהל הפריים-טיים של הערוצים המסחריים – מגמה שהחלה עם הקדמת מהדורת "מבט" לפני מספר חודשים לשעה שבה משודרות מהדורות החדשות של הערוצים המסחריים, ותמשיך במרץ עם לוח שידורי האביב.

בלוח החדש הושם דגש על יצירות מקומיות. שובצו בו בין היתר הסדרה "שומרי הסף" של דרור מורה, שהיא גרסה מורחבת של הסרט בחמישה פרקים ו"בית המשאלות" של חיים בוזגלו בה משתתפים 172 שחקנים שונים. תכניות חדשות נוספות הן תכנית תרבות חדשה לגל אוחובסקי בשם "הזירה", תכנית אירוח של שמואל וילוז'ני ויעקב כהן, הסדרה הדוקומנטרית "אחרינו המבול" אותה צילם בארבע השנים האחרונות רותם אברוצקי, מגזין הרכב "טסט ראשון" בהנחיית גיא אריאלי ואון יעקובסון ותכנית בישול חדשה של השף ויקטור גלוגר.

"מבחינתנו זו תפיסת שידור חדשה, אנחנו כבר לא נמצאים מאחור אלא בחזית הבמה", אמר יו"ר רשות השידור ד"ר אמיר גילת, שמציב יעד עבודה: "היעד הראשון של ההשקעה הזו הוא הכפלת הרייטינג שלנו מול הערוצים המסחריים".

"רוב ההפקות של הלוח החדש הן סוגה עילית ולשם הולך רוב הכסף"

מלבד סדרות המקור רעננו בערוץ הראשון גם הרכש, וישדרו את הסדרה הבריטית הנועזת "חסרי בושה" ששודרה ב-yes, רצועת טבע בהפקת ה-BBC, "סיפורים מכורסת הפסיכולוג", וגם נוסטלגיה בדמות הסדרה המוזיקלית "תהילה" משנות ה-80' ואחרות.

מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם הדגיש כי הלוח מבוסס על יצירה ישראלית וקרא ליוצרים להמשיך ולשלוח הצעות לסדרות נוספות שישולבו בלוחות השידורים הבאים של הערוץ. "השקענו עשרות מיליונים ביצירות מקור ישראליות, בדרמה מקורית ובתעודה – ונשקיע עוד", הוא אומר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה ומבטיח כי ועדת ההתקשרויות תפרסם בקרוב תוצאות של פניות שהגיעו אליה.

אתה מאמין שתצליחו עם לוח שידורים חדש להכפיל את הרייטינג?

"רייטינג זה חשוב, אבל לא רק רייטינג – וזו הסיסמה שתוביל את הקמפיין שיקדם את לוח השידורים החדש. רוב ההפקות של הלוח החדש הן סוגה עילית ולשם הולך רוב הכסף ואנחנו מתגאים בכך. ולא רק בעברית - אנחנו עושים דברים איכותיים גם בשידורים בערבית כאשר לראשונה בטלוויזיה בערבית היא תקבל עשרים אחוז מסכום ההשקעה בהפקות".

אתם משיקים לוח שידורים חדש בזמן שאין מנהל לטלוויזיה. איפה ההליך הזה עומד?

"ועדת האיתור עדיין פועלת, אולם אני מנוע מלדבר על זה כיוון שזה נמצא בהליכים משפטיים. אני מבטיח שבסופו של דבר יהיה מינוי לתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully