וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אורנה דנילוב נועמה

20.2.2013 / 12:17

סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום בתיאטרון גשר (צילום: נמרוד סונדרס)

גיל: 53

מה בעצם אני עושה? עסוקה בלהיות מעריצה מספר אחת של תיאטרון גשר, ובין לבין אני מנהלת צוות של 12 עובדים האחראים על השיווק והמכירה של הצגות תיאטרון גשר באולמות הבית בת"א לקהלים פרטים ומאורגנים ולהיכלי התרבות ברחבי הארץ. כמו כן אחראית על מדיניות הפרסום של התיאטרון.

השכלה: תואר ראשון במדעי המדינה.

תפקידים קודמים: אני כבר 25 שנה בעולם התיאטרון בתפקידי שיווק והפקה: בתיאטרון הבימה הייתי מנהלת שיווק מח' חינוכית, ולפני כן עבדתי בתיאטרון לילדים ולנוער ע"ש אורנה פורת ובתיאטרון לילדים ביממ"א.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: למדתי תיאטרון בתלמה ילין ורציתי להיות שחקנית, אבל אף במאי לא גילה אותי אז החלטתי לעבור אל מאחורי הקלעים, לשלב את הזיקה והאהבה לתיאטרון עם הכישורים האחרים שלי. המורה הראשון שלי היה השחקן מישה אשרוב שניהל את תיאטרון הילדים ביממ"א.

איפה את בעוד 5 שנים? איך אמר לנון? החיים זה מה שקורה בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות, אבל בטוח אהיה בעיצומן של ההכנות לבר המצווה של בני עמית וחגיגות היובל של בעלי איתן.

מה אוכלת לצהריים? מהמטעמים של חמותי דבורה נועמה אמנית הבישול העיראקי.

פרגני למתחרים: לעולם לא אשכח את הפעם הראשונה שראיתי את "אשכבה" של חנוך לוין בתיאטרון הקאמרי. זו בהחלט אחת מחוויות התיאטרון המכוננות של חיי.

אורנה דנילוב נועמה. נמרוד סונדרס
אורנה דנילוב נועמה/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully