וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלשכת כץ זועמים על חנוך דאום; "בחורה קצת שמנמנה חתומה על המכתב נגד סער"

20.2.2013 / 12:48

דבריו של דאום בתוכנית הבוקר של ערוץ 10 עוררו את זעמם של אנשי לשכתו של השר ישראל כץ, אשר מיהרו לשלוח לדאום, כמו גם למערכת התכנית "אורלי וגיא" מכתב התרעה לפני תביעה

פרשת המכתב המפליל נגד שר החינוך גדעון סער, הנחשד בשלב זה כמזויף, מעוררת הדי משנה: בעוד צוות החקירה שהוקם כדי לבדוק את מקורו של המכתב בודק כיוונים שונים, וגם בתקשורת מעלים כמה אפשרויות, חלקן אולי בהומור.

בתכנית הבוקר של ערוץ 10 "אורלי וגיא" התארח היום (רביעי) חנוך דאום, ששחרר רמז עבה באשר להערכתו מי היא אותה מ.כ. החתומה של המכתב שנועד לפגוע בסער. דאום סיפר כי אמר לגורם מדיני שלדעתו "מדובר בבחורה קצת שמנמנה, שהייתה גם שרת התחבורה אם יצא לכם לראות בשנים האחרונות, שקוראים לה ישראלה כץ". בהמשך לשאלתו של גיא מרוז, הוסיף: "אני חייב לומר שזה בלי כל ספק לא מס' 2, לא 3, לא 4 ולא 5 בליכוד, וגם לא 7 והלאה".

לוואלה! ברנז'ה נודע כי דבריו של דאום הבוקר עוררו את זעמם של אנשי לשכתו של השר כץ. אלה מיהרו לשלוח אליו, כמו גם למערכת התכנית "אורלי וגיא" מכתב התרעה לפני תביעה, ובו הם דורשים התנצלות על הדברים שנאמרו אחרת יתבעו את דאום ומערכת התכנית בגין לשון הרע.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר דאום: "מדובר היה ב"בדיחה לא מוצלחת. אגב, לא היחידה שלי הבוקר". הוא הוסיף: "אני מתנצל בפני השר כץ ומבקש שיתחשב בהפרעות הקשב החמורות שלי ובשעה המוקדמת שבה נערך הראיון".

תגובת מערכת התכנית "אורלי וגיא" טרם התקבלה. בלשכתו של השר סרבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully