וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי גזית עושה תיקון: התארח ברדיו החרדי "קול ברמה"

25.2.2013 / 12:51

השדרן הוותיק, שבעבר התבטא בחריפות נגד החרדים ואף כינה אותם "עלוקות", השתתף באופן ספונטני בתכנית ברדיו "קול ברמה". "הם ניסו לבדוק אם אהיה מוכן לשדר אצלם. אשקול זאת"

אחרי שנים של חיכוכים פומביים עם הזרם החרדי ובמיוחד עם מי שהיה מנהל התכנית של הרדיו החרדי "קול ברמה", אבי מימרן, נראה כי הושגה רגיעה בין הצדדים. לאחרונה התארח גזית המשדר ב"רדיו ללא הפסקה" באולפני התחנה החרדית והשתתף באחת מתכניותיה - באופן לא מתוכנן, ואפילו קיבל הצעת עבודה.

"זה קרה ממש במקרה", סיפר הבוקר גזית לוואלה! ברנז'ה. "הסתובבתי ברחוב כשיצאתי מפגישה, ואז עצרו אותי שני צעירים חרדים ואמרו לי שתחנת הרדיו החרדית נמצאת בסמוך וביקשו שאתלווה אליהם. אמרתי להם 'אתם לא חושבים שישנאו אותי שם?' - והם אמרו שממש לא. עלינו בספונטניות לאולפן, שמו לי אוזניות והשתתפתי בחידון שהיה בתכנית, לא בהצלחה רבה".

לא הרימו גבות לעברך?

"ממש לא. הם נורא בסדר, הם לא המשוגעים אלה או הפוליטיקאים החרדים שמחפשים אותי. אלה אנשים אינטליגנטים ונעימים והיה מאוד נחמד שם".

קיבלת הצעת עבודה?

"כן, הם ניסו לבדוק בעדינות אם אני אהיה מוכן לשדר אצלם. שאלתי אם זה לא יבריח את המאזינים, הם אמרו שלהפך - הם חושבים שזה יעלה את הרייטינג. אמרי שאני אשקול את זה, ואחרי זה הלכנו לאכול במסעדה כשרה בבני ברק".

גבי גזית, משדרי הרדיו הבולטים בישראל, זכור בשל סדרת התבטאויות חריפות נגד חרדים. בעבר כינה בתכניתו את ציבור המתנחלים והחרדים "גידולים מצחינים", "תולעים" ו"עלוקות", מה שעורר עליו ביקורת ציבורית קשה והביא את הרשות השנייה לקנוס את תחנת רדיו ללא הפסקה בסכום של 30 אלף שקלים ולאלץ אותו להתנצל.

בפאנל בנושא העיתונות החרדית שהתקיים במהלך כנס אילת לעיתונות 2011 טען אבי מימרן מ"קול ברמה" כי "גבי גזית צריך לשבת בכלא כי אמר שצריך לסגור לחרדים את החמצן ולשלוח אותם לניו יורק". גזית הגיב לדבריו ואמר "החרדים סימנו אותי מזמן, אני מוכן לשבת בכלא, רק הבעיה היא שהכלא מלא חרדים ואין לי מקום לשבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully